Van de ontbijttafel tot de finish, je Adidas Tubular Womens neemt voortdurend beslissingen over voedingswaarde die een directe impact hebben op je hardlopen. Maar waar baseer je die beslissingen op? Om de beste keuzes te maken, moet je begrijpen wat je lichaam nodig heeft voor, tijdens en na het hardlopen, en tijdens al die uren dat je niet rent maar wou dat je was.
Voor de meeste hardlopers valt de loopband heel zeker in de categorie ‘Plan C’. Als het gaat om hardlopen, hebben we allemaal liever het beeld dat we in gedachten hebben om langs een verbazingwekkende kustlijn, langs een bergpad of door het platteland te rennen: dat is Plan A. Maar aangezien we in werkelijkheid leven, de meeste van de tijd nemen we genoegen met Plan B: een rondje lopen of een paar rondjes door het plaatselijke park (waarschijnlijk in de regen als je in het VK woont).
Wanneer het weer geen bal speelt - zoals het Nike Internationalist Womens nu voor sommigen van jullie in de VS niet is (Hallo New Yorkers), wordt Plan C in actie gezet: de loopband in de sportschool raken. De afweging om in een klimaatgecontroleerde omgeving te zijn en droog te blijven, is dat je eigenlijk ter plekke moet rennen.
Waarom zou iemand dan een loopband in een park zetten? De beslissing om buiten te trainen is gemaakt, de strijd om de deur uit te gaan en de oude trainers aan te trekken is gewonnen, je bent in het park en toch besluit je ter plekke te rennen? Laat me een persoon zien die dit zou doen?
Het is duidelijk dat zulke mensen bestaan. Ten minste twee: één heeft tentoonstelling A ontworpen, de loopband die in het park bij mijn flat staat, en de andere werkt voor Southwark Council en besloot dat het een goed idee was om dit te installeren. Ik ben er allemaal voor om gratis te zijn en Nike Air Max Tn Womens de kosten van sporten weg te nemen, maar het park is gratis, hardlopen is gratis, we hebben geen loopband in het park nodig. En in plaats van mensen aan te moedigen meer te bewegen, vrees ik dat het proberen om op deze rollen te lopen mensen van de sport zou afhouden. Ik probeerde het en viel bijna op mijn kont.
Misschien begrijp ik dit verkeerd. Misschien ben ik te bekrompen in mijn kijk op loopbanden - misschien verdienen loopbanden ook het park. We kunnen misschien zeuren over het gebruik van loopbanden, maar moeten we daar niet aan denken? Ze moeten urenlang zwetende hardlopers verdragen, vaak terwijl ze naar slechte dansmuziek luisteren of ‘losse vrouwen’ op tv kijken. Ze mogen nooit racen of de frisse lucht aan hun riem voelen. Ze krijgen je gewoon, ik, en die echt zweterige man die op ze druppelt.
Maar deze kleine loopband Nike Internationalist Mujer had een droom. Het wilde geen wereldrecord breken of een barrière van vier uur breken - het droomde ervan uit de sportschool te breken en het park te zien! En door een verbazingwekkende prestatie van escapisme (ik denk aan ‘Shawshank Redemption’ maar met een treaddy) deed hij het. Laten we hem vieren! Maar echt - probeer het niet uit te voeren.
Over het algemeen moeten de voeding van hardlopers een hoger percentage calorie?n uit koolhydraten halen dan de voeding van niet-hardlopers. Hoe meer je rent, hoe meer koolhydraten je nodig hebt. En hoewel dit misschien een gratis pas lijkt om gebak en snoep te eten, is het alles behalve.
Om het meeste uit uw hardlopen te halen, moet uw dagelijkse voeding (buiten de tijd die u besteedt aan training) zijn opgebouwd rond geheel voedsel en licht verwerkte bronnen van complexe koolhydraten, zoals die op deze lijst. Complexe koolhydraten worden langzaam afgebroken door je lichaam en zorgen voor gestage energie gedurende de dag. Natuurlijke bronnen, zoals fruit, groenten, bonen en volle granen, bevatten ook veel vezels en voedingswaarde die verder gaat dan alleen het voeden van je spieren. Dus als je je dieet nog niet op deze voedingsmiddelen baseert, is het tijd om een ??betere voedingsbasis te bouwen. Zorg ervoor dat u geleidelijk nieuwe voedingsmiddelen integreert en uw spijsvertering de tijd geeft om zich correct aan te passen.