jedoch keine

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jedoch keine

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 27/08/19 16:03

Het lijkt misschien vreemd dat we naar voeding na de run hebben gekeken voordat we de run zelf aanpakken, maar er is een reden waarom ik ervoor heb gekozen om dingen op deze manier af te breken. Tot nu toe hebben we het gehad over eten in gecontroleerde, stationaire omgevingen, zoals uw keuken, bureau of parkbank. Zodra we de handeling van het rennen opnemen, kunnen dingen ingewikkeld Nike Air Max 97 Womens worden.

Vanuit een algemeen oogpunt wilt u tijdens het hardlopen gemakkelijk verteerbare eenvoudige koolhydraten consumeren. De meest voorkomende bronnen voor hardlopers zijn sportdranken en gels. Zonder te kauwen zijn deze vloeibare calorie?n gemakkelijk in uw mond te krijgen en gemakkelijker door te slikken dan vast voedsel.

Naast calorie?n moet uw voeding tijdens de run zich richten op hydratatie en natriumaanvulling. De specifieke hoeveelheid vloeistof en zout die u nodig hebt, is afhankelijk van uw persoonlijke fysiologie en de omgevingsomstandigheden waarmee u tijdens uw run geconfronteerd wordt. Gebruik dit protocol om uw zweetpercentage te berekenen en gebruik het als basislijn. Experimenteer met het innemen van meer of minder vloeistof tijdens trainingsruns en kijk hoe dit uw lichaam be?nvloedt. Experimenteer ook met sportdranken die meer natrium bevatten, of probeer het aan te vullen met zouttabletten. Houd Adidas Superstar Uomo aantekeningen bij over hoeveel u eet en drinkt, de weersomstandigheden, de intensiteit / duur van de run en hoe u zich voelt tijdens en onmiddellijk daarna. Na verloop van tijd laten deze opmerkingen zien wanneer je voldoende eet en drinkt en wanneer niet.

Training is de tijd die je moet uitzoeken en de voedingsstrategie moet volgen die je tijdens het racen wilt gebruiken. Weersta de drang om tijdens uw lange runs calorie?n te besparen, omdat u wilt afvallen. Je zult beter rennen en betere resultaten op de schaal zien als je dezelfde calorie?n uit andere delen van je dagelijkse voeding snijdt.

Het was slechts een kwestie van tijd voordat mijn VIP-status binnen de actieve community werd herkend en beloond. De beloning voor het zijn van een rennende VIP lijkt gratis drankjes en eten te zijn. Wie is dat niet? Als je een fantastische lopende VIP zoals ik wilt worden, hier is hoe je het doet ...

1) Rennen. Het spreekt vanzelf. We hebben Asics Gel Lyte 3 Dames het niet over records breken of zoiets - dat klinkt veel te veel hard werken. En afgaand op de vorm en het aantal mensen in de VIP-sectie gisteravond, hoef je niet eens zo ver of zo vaak te rennen. Maar ren een beetje zodat je met overtuiging kunt zeggen: "Ja, ik ren."

2) Geef iets terug. Gisteravond was ik een vriend gaan aanmoedigen in de Great City Race, een 5K door Londen. Ik had besloten om niet deel te nemen omdat mijn trainingsplan 7 mijl vereiste. Maar omdat het dicht bij mijn kantoor was en bij gebrek aan betere plannen (oh ja en als een goede vriend) ging ik hem aanmoedigen. Dat is echt altru?sme. En karma houdt van een gever, dus ga iemand klappen.

3) Kijk het onderdeel. Als je naar het VIP-hospitality-evenement na de race gaat voor een race waaraan je niet hebt deelgenomen, helpt het als je eruit ziet alsof je dat hebt gedaan. Ik had 7 mijl gerend voordat mijn Nike Air Max 270 Femme] speurwerk begon, dus het rook en zag eruit als een hardloper. Zeg echter niet dingen als “5K? Ik heb het dubbele gedaan om hier te komen. ”Dat moet je regeren - je bent nu belangrijk. Je hoeft niets te bewijzen. Help jezelf nu aan de gratis drankjes.

4) Heb belangrijke vrienden. Ik had mijn vriend bij de finish ingehaald en zijn team kreeg hun VIP-horlogebandjes. Handig hadden ze er ook een voor mij. Ze waren blijkbaar behoorlijk ‘belangrijk’. Maar ze waren blij me mee te nemen voor de rit - canapes en zo.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến1 khách