poter ascoltare musica

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

poter ascoltare musica

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 6 30/08/19 14:38

Google Fit heeft een mooie, schone interface en ondersteunt de meeste wearables. Het is gratis en goed voor beginners. De app houdt oefeningen, calorie?n bij en gebruikt grafieken om je voortgang te tonen. Terwijl je rent, houdt de app Adidas Superstar Heren snelheid, route, tempo en hoogte bij. Slaap volgen is ook beschikbaar in deze app. Er is geen manier om uw hartslag te meten, tenzij u een smartwatch draagt ??of een apparaat dat synchroniseert met Google Fit. De meeste smartwatches worden echter gesynchroniseerd en zijn compatibel. Zorg er echter voor dat u goed controleert of alles is gesynchroniseerd voordat u de eerste keer op pad gaat.

De app biedt gepersonaliseerde aanbevelingen op basis van uw doelen en gegevens. Deze aanbevelingen worden vervolgens gebruikt om uw uithoudingsvermogen en prestaties te verbeteren. De app kan informatie van Strava, Runkeeper, Nike + en wearables verzamelen en ze allemaal samenvoegen zodat uw gezondheids- en fitnessgegevens in één app staan. Een nadeel van deze app is dat deze geen routesuggesties biedt.

Er is een enorm Nike Air Max 90 Womens debat gaande in de hardloopgemeenschap sinds lang vóór de uitvinding van de iPod: of het wel of niet OK is om naar muziek te rennen. Discussies worden met name opgewonden rond de vraag of iPods en dergelijke moeten worden toegestaan ??in races of niet. Het nieuws van vandaag dat is gevonden dat muziek het uithoudingsvermogen van triatleten met maar liefst 15% verhoogt, zal dit debat zeker meer brandstof geven.
De regels van UK Athletics verbieden het gebruik van "het gebruik van elk technisch apparaat dat de gebruiker een voordeel biedt ten opzichte van een andere atleet die het apparaat niet gebruikt". Het is dus onwaarschijnlijk dat we de beroemde headbob van Paula Radcliffe zien op het ritme van Britney Spears tijdens haar volgende marathon in Londen. Maar je gemiddelde recreatieve hardloper kan beweren dat ze alle hulp Nike Air Force 1 Femme nodig hebben die ze kunnen krijgen om af te maken en dat het extra uithoudingsvermogen dat wordt geboden door muziek minder belangrijk is dan bijvoorbeeld een energiedrankje drinken dat is toegestaan ??en op grote schaal - en omdat ze onwaarschijnlijk zijn om prijzen te winnen, vallen ze hier niet onder.

Hoewel ik mijn iPod heb gebruikt om me gezelschap te houden van mijn lange weekendweekends, neem ik het bewust niet elke keer aan, omdat ik mezelf niet wil laten geloven dat 'ik niet kan rennen zonder muziek' - dat is iets Ik hoor veel hardlopers beweren. En ik zou het nooit in een race gebruiken. Als het onderzoek echter correct is, kunnen lange trainingsruns gemakkelijker (of langer) worden gemaakt door een paar van uw favoriete nummers aan te sluiten. Waar heb ik die 101 Best Running Songs-cd geplaatst?

Runtastic kan worden Nike Cortez Femme gebruikt voor hardlopen, maar met de Pro-versie ($ 4,99) kun je ook snowboarden, ski?n, fietsen, kajakken en tal van andere fitnessactiviteiten volgen. Als u de pro-versie koopt, zijn er nog steeds add-ons in de app, zoals extra trainingsprogramma's, die afzonderlijk kunnen worden gekocht. De app maakt gebruik van GPS om oefeningen bij te houden en in kaart te brengen en als u de app koppelt aan Google Earth, kunt u uw run zien in Google Earth, wat vrij netjes is. Dit is ook leuk als je in een onbekend gebied of een nieuwe stad loopt.

De app bewaakt tijd, afstand, snelheid en plot uw route in realtime. De statistieken worden bijgehouden, zodat u ze kunt bekijken wanneer u klaar bent met hardlopen. De informatie verschijnt in grafieken die u kunt delen via sociale media als u dat verkiest. Als je naar Spotify of Pandora luistert, synchroniseert de app met een van deze services, Nike Air Max Command Uomo zodat je muziek rechtstreeks vanuit Runtastic kunt streamen. Als je van podcastachtige nummers houdt, kun je ze downloaden voor $ 1 per stuk, en ze duren ongeveer 35 tot 40 minuten.

Naast het bijhouden van de basisfuncties, houdt de app ook je humeur, het weer, het soort ondergrond waarop je rent, je hartslag, enz. Bij. Als je alles samen combineert, krijg je een grote hoeveelheid uitgebreide gegevens. Doelen kunnen worden ingesteld op basis van calorie?n of afstand, afhankelijk van uw voorkeur. Er is een automatische pauze als u stopt om adem te halen. De statistieken zijn gedetailleerd en u kunt al uw informatie bekijken in maandelijkse grafieken.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot], hoalan0018 khách