gens achetaient beaucoup

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

gens achetaient beaucoup

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 05/09/19 12:06

Dit is niet alleen specifiek voor de 645, maar gebruikelijk voor alle Garmin GPS-horloges. Je statistieken en activiteiten zullen leven op het Garmin Connect software-ecosysteem en het is een systeem dat ik steeds meer leuk vind als ik het gebruik.

Activiteiten worden automatisch gesynchroniseerd via wifi nadat u klaar bent en de "Physio TrueUp" -functie synchroniseert uw gegevens op al uw Garmin-apparaten. Deze functie is uiterst nuttig voor mensen zoals ik die meer dan één apparaat testen / gebruiken, zodat wat ik draag al mijn geschiedenis heeft, onafhankelijk van welk apparaat ik op dat moment droeg en ik geloof dat het zal worden Nike Air Max Thea Mens gewaardeerd door mensen die Forerunner-apparaten gebruiken voor hun runs en Edge-apparaten om te fietsen.

Garmin Connect is een goede reeks dashboards, widgets en schermen die u zowel inzicht geven in uw activiteitenniveau (stappen, etages, slaap, calorie?n in versus calorie?n dankzij MyFitnessPal-integratie ...) als de lijst met uw sportactiviteiten met een goed niveau van detail.

Over runs specifiek gesproken, wat ik leuk vind, is de mogelijkheid om tegelijkertijd snelheid, cadans en hartslag te controleren terwijl je jezelf op de kaart plaatst. Wat ik bedoel, is dat als je op een bepaalde plek op de kaart van je run klikt, je precies hieronder ziet hoe je het deed met betrekking tot die statistieken.

U kunt ook uw rondetijden en de tijd die u in verschillende hartslagzones doorbrengt controleren.

Ik vond het ook vreemd dat Runner's World dit voorjaar geen Altra-hardloopschoenen Nike Air Vapormax Uomo heeft beoordeeld. Altra is een grote naam geworden in hardloopschoenen en volgens lokale retailers is het voorbij Adidas gegaan om de 8e plek te bereiken voor het volume hardloopschoenen dat wordt verkocht. Niet slecht voor een 3-jarig bedrijf dat alleen maar nul schoenen maakt! Runner’s World heeft ze misschien weggelaten omdat ze in de winter de Altra 3-Sum hebben beoordeeld en Altra geen nieuwe line-up had? Altra heeft de Olympus niet lang geleden uitgebracht, wat een meer gedempte optie zero drop-schoen is.

Samengevat zijn de hardlopers degenen die de branche hebben veranderd. Meer en meer hardlopers kiezen minder voor een schoen en beseffen dat het niet de beste manier is om op die dikke, gedempte hiel met een stijve, stabiliserende tussenzool te slaan. Je kunt zeggen dat de minimalistische rage is gestorven, maar het heeft eigenlijk het paradigma van het kiezen van een hardloopschoen veranderd. De hardlopers Nike Air Max Command Womens hebben zich gerealiseerd dat het veilig is om zonder motion control-schoenen te rennen en ze migreren naar minder schoenen, minder hak en minimaal kussen. Het lijkt op hoe Steve Jobs reageerde op de vraag van Walt Mossberg van de Wall Street Journal waarom Flash niet op een iPad wordt gebruikt. Steve antwoordde dat mensen kiezen welke apparaten ze kopen en gebruiken. Apple maakt een apparaat en als mensen het leuk vinden, kopen ze het. Als ze het niet leuk vinden, kopen ze het niet. Hij zei verder dat mensen op dat moment veel iPads kochten. In feite konden ze ze niet zo snel produceren als mensen ze kochten. Zijn punt was dat als het publiek niet van het feit zou houden dat flash geen deel uitmaakte van de iPad, ze het niet zouden kopen, en dat waren ze ook. Ze kochten er veel van. Hetzelfde geldt voor hardloopschoenen. Mensen kopen nu minder schoenen, dus de schoenenindustrie begint minder schoenen te maken. De New Balance Fresh Foam 980 is hiervan een goed voorbeeld. Het is een van de grootste schoenencampagnes geworden die we in lange tijd hebben gezien. Deze schoen is zacht, heeft een schuimende kussenzool met lage hak, geen stabiliteit en kan worden opgerold. Helemaal in de tegenovergestelde richting van wat 5 jaar geleden op de markt werd gebracht - dikke hoge hakken, stabiliserende middenvoet en stijve EVA-middenzool. Waarom heeft New Balance dit gemaakt? Wijst het bewijs op minder een schoen? Het is moeilijk te zeggen Nike Air Max 90 Herren omdat er studies worden uitgevoerd, maar er zijn te veel variabelen die uiterst moeilijk te controleren zijn. Momenteel zijn de lopers het bewijs. Ze willen minder.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến17 khách