courir avec une chaussure

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

courir avec une chaussure

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 12/09/19 11:08

Dit lijkt misschien een lang proces, maar naarmate je verder gaat in de 2e en 3e maand zul je merken dat je lichaam je langer in je minimalistische schoen laat rennen.

Ik moedig mijn pati?nten ook aan om met het proces te beginnen door de eerste paar keer volledig op blote voeten op een baan of loopband te lopen, zodat u zich goed kunt aanpassen aan dit nieuwe looppatroon. FiveFingers bieden het gevoel dat het dichtst in de buurt komt van op blote voeten lopen.

Vergeet niet dat je je lichaam eigenlijk leert hoe je helemaal opnieuw moet rennen. Nike Air Max 270 Donna Je gebruikt spieren die eerder inactief waren tijdens je hardlopen, zodat ze pijnlijk worden. Dit geldt met name voor de enige spier en vooral de intrinsieke spieren van de voeten.

Aanstaande vrijdag zullen we bekijken wat er gebeurt met de intrinsieke voetspieren tijdens dit proces.

Dr. Campitelli beveelt aan om een ??arts te raadplegen voordat u met een trainingsprogramma begint en de hier verstrekte informatie wordt niet aanbevolen als advies in plaats van uw arts te raadplegen voor een medisch probleem.

De Polar Ignite heeft een touchscreen en 1 knop. Navigatie moet worden gedaan door ze allebei te gebruiken.

Zelfs na het horloge langer dan 3 weken te hebben gebruikt, voelt het nog steeds niet helemaal natuurlijk aan hoe te navigeren, of op zijn minst hoe de knop moet worden gebruikt. Afhankelijk van hoe lang en hard je op de knop drukt, kan het:

verlicht het scherm
start / stop een trainingssessie / open het hoofdmenu
Adidas Superstar Womens start met synchroniseren met de applicatie
ga terug'
Het starten van trainingssessies kan ook op een andere manier worden gedaan, omdat u op het touchscreen andere trainingssessies kunt vinden, zoals: cardio of kracht. Deze menu's bieden trainingssessies die voorgeprogrammeerd zijn.

Andere functies met behulp van het touchscreen zijn: nachtelijk opladen, activiteit volgen, hartslag, laatste trainingssessie. Deze opties kunnen worden ingevoerd door te tikken op het menu waarin u zich bevindt.

Om een ??activiteit naast de voorgeprogrammeerde, cardio- of krachtopties te volgen, houdt u de knop ongeveer 1 seconde ingedrukt en bevindt u zich in het trainingsmenu. Je kiest een optie en zodra je dat hebt gedaan, maakt het horloge verbinding met de GPS.

De GPS-verbinding wordt snel opgepikt en lijkt perfect te zijn.

Op de vlucht zijn er 3 schermen, waar je doorheen kunt schakelen terwijl je het touchscreen gebruikt. Het basisscherm geeft u informatie zoals totale afstand, Adidas Superstar Heren tijd, tempo en hartslag; 4 in totaal. Je kunt deze instellingen Adidas Zx Flux Hommeniet rechtstreeks op het horloge aanpassen, maar alleen met de applicatie, wat naar mijn mening niet de beste manier is.

Wisselen naar andere schermen is mogelijk tijdens de run. Dit kan handig zijn als u overschakelt naar aanvullende hartslaginformatie of hoogte, maar dat is het niet. Het is erg onpraktisch om tijdens je run te schakelen en het is niet erg gemakkelijk om van het ene scherm naar het andere te 'wisselen'. Tijdens andere sporten zoals fietsen is het zelfs gevaarlijk zoals eerder vermeld.

Ik heb de grootste back-draws nog niet genoemd, er zijn er een paar:

het scherm is zwart tenzij u het naar uzelf verplaatst
er is een vertraging voordat het scherm wordt weergegeven
last but not least is dat het scherm niet altijd wordt weergegeven wanneer u uw arm beweegt.
Als ik sport, zou ik graag het tempo en www.microgreffedecheveux.fr de afstand willen zien, het is vervelend dat het er niet is als je alleen maar kijkt. Ik begrijp niet helemaal waarom Polar voor deze configuratie heeft gekozen. Je kunt het niet aanpassen, dus het is er altijd. De enige reden die ik kan bedenken is dat het wil dat je je concentreert op je hardlopen / sporten in plaats van op de cijfers.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến27 khách