van dit artikel hebben aangemeld

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

van dit artikel hebben aangemeld

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 12/09/19 14:01

De vrouwen in de studie werden vervolgens weggestuurd om deel te nemen aan een 13-weken durend trainingsprogramma ter voorbereiding op een halve marathon die in Vancouver, BC werd gelopen. De geschatte wekelijkse trainingsvolumes begonnen rond de 20 km en liepen op tot een piek van ongeveer 40-45 km. In de loop van het trainingsprogramma registreerden onderzoekers het aantal Nike Air Max 270 Femme gemiste trainingen als gevolg van een blessure door elke hardloper en meldingen van pijn in rust, tijdens het dagelijks leven en de daaropvolgende runs. Uiteindelijk www.jamlikhalsavast.se hebben slechts 81 van de vrouwen het onderzoek afgerond (om verschillende redenen zijn 24 vrouwen gestopt). Hoewel de auteurs erop wijzen dat het verschil misschien niet klinisch significant is, is het opnieuw verbazingwekkend dat neutrale hardlopers beter met een schoen die niet zou zijn “voorgeschreven” in een schoenenwinkel op basis van hun mate van pronatie. v Dus wat kunnen we hieruit concluderen? Ten eerste, hoewel ze een weliswaar klein monster hebben, lijkt het erop dat bewegingsbesturingsschoenen weinig voordeel bieden en in feite eerder pijn en letsel veroorzaken dan alle andere soorten schoenen. Dat elke ernstige overpronator een blessure heeft opgelopen in Nike Air Max 95 Dames zijn schoenen voor bewegingscontrole, roept de vraag op waarom iemand ze zou gebruiken? De auteurs concluderen zelf dat "deze studie geen ondersteuning kan bieden www.tamarastein.co.uk voor de conventie dat zeer uitgesproken hardlopers motion control-schoenen moeten dragen." Interessant is dat Christopher McDougall onlangs op zijn blog heeft aangegeven dat het leven van de motion control-schoen binnenkort naar een Ten tweede toonde deze studie aan dat neutrale hardlopers het beter deden in stabiliteitsschoenen en geprononceerde hardlopers het beter deden in neutrale schoenen. Probeer die te begrijpen ... Dus wat concluderen de auteurs zelf? De laatste zin van hun artikel luidt: "De huidige conventies voor het toewijzen van stabiliteitscategorie?n voor hardloopschoenen voor vrouwen lijken niet geschikt op basis van het risico op pijn bij het trainen voor Nike Air Vapormax Womens een halve marathon." Meer duidelijk concluderen ze hun samenvatting met de veelzeggende uitspraak dat "De bevindingen van deze studie suggereren dat onze huidige Nike Internationalist Womens benadering van het voorschrijven van in-schoen pronatiecontrolesystemen op basis van het voettype te simplistisch en potentieel schadelijk is." Wacht nu even. Als dit waar Nike Air Max 90 Mens is, waarom classificeert bijna elke schoenenwinkel op deze planeet schoenen op basis van pronatiecontrole (dwz neutraal, stabiliteit, bewegingscontrole, enz ...), en plaatst lopers in schoenen op basis van hun booghoogte (meer op booghoogte) in een ander bericht binnenkort) of mate van "waargenomen" pronatie? Dit is verbijsterende dingen, en versterkt mijn overtuiging dat het misschien tijd is voor een verandering in de manier waarop we onze schoenen kiezen of "voorschrijven". Ik zal eindigen met een paar citaten van Dr. Ryan, de hoofdauteur van deze geweldige studie, zoals gemeld door Gretchen Reynolds 'op de NY Times Well Blog. Op de vraag hoe hij, gezien zijn Nike Air Max 270 Homme experimentele resultaten, een hardloopschoen moet kiezen, zegt Ryan (en herinner me dat zijn co-auteur biomechanica-expert is bij het Nike Sports Research Laboratory - Nike Air VaporMax Dames ik geef Nike veel lof als ze zich bij de publicatie van dit artikel hebben aangemeld , hoewel ik geen idee heb of zij hier iets over te zeggen hebben. "" Als een verkoper zegt dat u robuuste bewegingsbesturingsschoenen nodig hebt, vraag dan ook om een ??paar paar neutrale of stabiliteitsschoenen te passen ... "" Ga naar buiten en ren rond het blok 'in elk paar. "Als je pijn of ongemak voelt, is dat je eerste veto." Geef die schoenen terug. Probeer nog een paar. "Er zijn echt maar een paar paar die passen en zich goed voelen" voor elke individuele hardloper ... "Mijn beste advies is, zet je sensoren aan en luister naar je lichaam, niet naar wat de verkopers je vertellen." www.tobiasstiftung.de Dat laatste citaat is recht op het geld - "zet je sensoren aan en luister naar je lichaam." Je lichaam evolueerde om lange afstanden te lopen, en het evolueerde om Nike Air Max Classic BW Mujer dit op blote voeten te doen. De realist in mij weet dat de meeste mensen waarschijnlijk nooit op blote voeten zullen rennen, dus als dat niet jouw ding is, zoek dan zo weinig schoenen als je aankan en loop nog steeds comfortabel. Je lichaam laat je weten of het gelukkig is, opmerkzaam is en luistert.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến6 khách