vooral omdat deze dicht bij huis stond

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

vooral omdat deze dicht bij huis stond

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 3 24/09/19 11:57

Mijn plan was om onbeslagen te blijven tot het moment dat ik enige vorm van musculoskeletale www.armagilus.frongemak voelde. Ik bracht mijn Nike Free 3.0's mee in een Camelbak, en het plan was om ze zo snel mogelijk aan te doen. Het ging verrassend goed, en ik denk dat het rennen bij daglicht een groot verschil maakte. Ik heb een paar keer op steentjes gestapt, maar het was veel gemakkelijker om de grond te Nike Air Max 270 Donne scannen, dus het was lang niet zo problematisch als bij mijn vorige runs. Het grootste probleem dat ik tegenkwam, en ik heb dit ook ervaren tijdens mijn vorige op blote voeten loopt, is dat een deel van het asfalt waarop ik liep een zeer ruwe textuur had en veel wrijving veroorzaakte met de huid onder mijn voorvoet. Ik kreeg geen blaren, maar het was soms een beetje ongemakkelijk. Mijn veronderstelling is dat dit met de tijd zou verbeteren, omdat de huid op mijn zool een beetje acclimatiseert. Ik maakte het tot 2 volle mijlen, Nike Air Max 2017 Mens op welk punt een zeer lichte steek op de bovenkant van mijn linkervoet aangaf dat het tijd was voor de schoenen (Ik ben me terdege bewust van het gevaar van voetpijn). Hoewel ik al meer dan een jaar in minimalistische en gereduceerde schoenen loop, is mijn looploop op blote voeten beduidend meer in de Nike Air VaporMax Damen richting van de voorvoet, en ik wil geen enkele vorm van blessure riskeren door te veel te snel te doen. Het aantrekken van de schoenen voelde meteen vreemd aan. Bij mijn vorige pogingen deed ik het omgekeerde en verliet het huis geschoeid en eindigde op blote voeten. Door de schoenen aan te trekken nadat ik op blote voeten was, voelde ik me echt hoog van de grond, maar veerkrachtiger door de demping. Omgekeerd is het ook een stuk eenvoudiger om in schoenen te overschrijden - mijn loop op blote voeten voelt compacter en sneller in Adidas Superstar Femme vergelijking met mijn geschoeide loop. De schoenovergang viel samen met het raken van een parcours, dus het is moeilijk om een ??echt goede vergelijking te maken, maar ik heb ook het gevoel dat ik veel roekelozer kan zijn in schoenen, omdat ik mijn ogen van de grond kan houden - dit is een pluspunt in de Nike Air Max 270 Herr race situaties. Gezien dit, denk ik dat het voordeel van op blote voeten rennen voor mij gewoon is dat ik me echt kan concentreren op de vorm, die dan hopelijk kan worden overgedragen aan het rennen in schoenen voor het grootste deel van mijn mijlen. Al met al ben ik blij Ik heb het nog een keer geprobeerd en ik voorzie mezelf er een tijdje aan om het een eerlijkere shake te geven. De wetenschapper in mij is ook gewoon gefascineerd door het experiment en nieuwsgierig naar wat het, als er iets is, zou kunnen bereiken voor mijn Nike Air Max 270 Womens rennen. Ik ben zeker niet van plan mijn schoenen weg te gooien, maar zoals rennen in Vibrams, kan op blote voeten een regelmatiger onderdeel van mijn trainingsarsenaal worden, maar waarschijnlijk alleen als ik het overdag kan doen. We zullen het zien en een klein beetje teleurstellend - dat zijn de woorden die Adidas Superstar Femme mijn ervaring het beste beschrijven van de Global Benefit 5k vanmorgen in Pembroke, NH. Het was een geweldige dag voor mij, en niet alleen omdat ik mijn eerste top 3 finish had in een offici?le race. Met drie kinderen in het huis (inclusief een baby van 3 maanden oud) mag ik niet vaak racen, maar Ik probeer het meeste uit de ervaring te halen als ik dat doe. Ik wist al een tijdje dat, omdat we dit weekend familie zouden bezoeken die met de kinderen zouden kunnen helpen, het een goed moment zou zijn om een ??5K te plannen. Nike Internationalist Mujer Ik heb de laatste tijd goed gelopen, dus ik was opgewonden om te zien wat ik in me had in een racesituatie. Ik koos voor deze race om puur praktische redenen, vooral omdat deze dicht bij huis stond. Het is nieuw dit jaar en ik had geen idee hoe de baan eruit zou zien of hoe groot een veld zou zijn, maar bedelaars www.braderiekwadijk.nl kunnen geen kiezers zijn - ik had de kans om te racen en ik ging het doen. tijdens de race om een ??vrij klein publiek te vinden - om een ??aantal redenen was dit wat ik had verwacht ($ 30 is behoorlijk prijzig voor een 5K,Nike Air Max 2017 Femme maar het was voor een goed doel). Ik scande de menigte snel zoals gewoonlijk om te zien wie er mee zou doen, maar afgezien van een magere tiener in een flitsende paar Nike-flats, zag ik niemand die eruitzag als een bel. De lokale grote wapens leken afwezig te zijn en ik begon te denken dat ik misschien Nike Air Max 270 Femme een kans zou hebben om te plaatsen, en op zijn minst mijn leeftijdsgroep zou winnen (het kind zag er snel uit, dus ik dacht niet echt aan een regelrechte overwinning ). Na een korte warming-up jog, zag ik op het laatste moment een man opduiken die ik van eerdere races veel sneller ken dan ik (later meer over hem - we noemen hem de pro) - op dat moment heb ik me neergelegd bij het idee van de leeftijdsgroep of misschien een top vijf-finish.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách