voor een verhoogd risico

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

voor een verhoogd risico

Gửi bàigửi bởi Banning » Chủ nhật 29/09/19 10:13

Daarna gingen we naar de oude binnenstad van Sacramento voor de lunch en gingen vervolgens naar een nabijgelegen rivier om te zwemmen en zandkastelen te bouwen. Het was een warme dag, dus we waren opgewonden om buiten te zijn en plezier te hebben aan het water.

Zondagochtend was er een verjaardagsfeestje voor peuters op een van de gymnastiek-springkussens. Weet je, degenen die een Nike Air Max Zero Donna combinatie zijn van springplanken, schuimkuilen en allerlei leuke dingen waarmee kleine kinderen (en volwassenen) graag spelen. Ik heb te veel volwassenen gewond zien raken, dus ik zat in de cheerleader ploeg die de deelname van de First Lady aanmoedigde. Het duurde een tijdje voordat ze zich op haar gemak voelde en ik moest misschien (licht) op een paar dingen stuiteren, maar tegen het einde genoot ze zich en amuseerde ze zich.

Daarna was ik in staat om een ??mijl van 8 mijl binnen te halen. Ik besloot om zonder muziek te rennen alleen om dingen te mixen en was verrast door het tempo. Het is niet alsof ik over paden bladerde, maar het was een sneller tempo dan ik had verwacht, omdat mijn benen behoorlijk zwaar aanvoelden.

Ik heb deze week veel training gepland voor training. Ik ben gepland om deze week in totaal 50 mijlen Nike Air Max 95 Mujer te halen. Oy. De run van maandag was geen goed teken van wat nog zou komen. Ik had er 15 van de tap en wist dat het 3 km zwaar zou zijn. Zware benen, geen motivatie en een lange weg om te rennen. Ik had het gevoel de race in te gaan dat het niet mooi zou worden, maar met de hitte die deze week en maandag een "koelere" dag was, wist ik dat ik het binnen moest krijgen. Ik wilde echt stoppen op 7.5, het halverwege punt, en opnieuw op 11, maar ik wist dat met de rest van de week mijlen naar me te staren en een progressie die later in de week werd uitgevoerd, ik de afstand moest halen. Het was gewoon een kwestie van vooruit blijven gaan, zelfs als ik een pauze moest nemen (of 2 of 3).

Ik doe veel dingen die ik niet zou moeten doen als het gaat om hardlopen. Ik loop te veel races voor een start (10 marathons en meer in 12 maanden, Nike Air Huarache Damen oeps) en ik ren soms op een minpuntje als ik weet dat ik dat niet zou moeten doen. Maar elke dag hardlopen zonder rust - dat is niet iets waarmee ik aan boord kan komen.

Dit is de tijd van het jaar waarin de runstreak een ding wordt. Hashtags verschijnen op sociale media en moedigen mensen aan om een ??maand lang elke dag te rennen. Hoewel ik er allemaal voorstander van ben om meer mensen vaker te laten rennen, beginners aan te moedigen en mensen te helpen leren om van hardlopen te houden - dit is niet de manier. Het is geen verstandige benadering van training of een manier om een ??duurzame gewoonte op te bouwen.

Nu zijn er een aantal mensen die elke dag langer dan een jaar rennen. Goed voor hen. Ron Hill is sinds december 1964 elke dag actief. Je kunt niet anders dan onder de indruk zijn. Goed gedaan Ron.

Maar alleen Nike Air Pegasus 83 Mens omdat Ron Hill het doet, betekent dit niet dat het een gezonde manier is om hardlopen voor de massa te benaderen. Ron Hill is nu misschien in de jaren 70, maar hij is een professionele atleet - hij was de tweede man die 2:10 brak in een marathon, hij was Europees marathonkampioen en hij behaalde wereldrecords over verschillende afstanden. De man heeft vorm en jaren van verstandige training in zijn benen.

Ik geloof dat training individueel moet zijn en afgestemd op de atleet. Het moet flexibel zijn en niet rigide en normatief. Mensen aanmoedigen om elke dag te rennen, is geen van die dingen.

Door elke dag te gaan hardlopen en je lichaam niet de tijd te geven om te herstellen, meld je je aan voor een verhoogd risico op blessures. Je maakt een karwei en iets dat je MOET doen - waardoor het niet leuker wordt. En wanneer de tijd Nike Juvenate Mujer komt dat je een dag mist - omdat de meeste mensen dat ooit zullen doen - zul je waarschijnlijk helemaal stoppen.

Veel mensen worden gemotiveerd door een verbintenis aan te gaan en publiekelijk te verklaren dat je iets gaat doen. Om ergens deel van uit te maken. Dus meld je aan voor een groep of een club en verbind je met hen te trainen. Meld je aan voor een race en zet je in voor een plan.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]17 khách