objectifs de santé et de forme

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

objectifs de santé et de forme

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 09/10/19 10:56

Onofficieel wist ik dat ik onder mijn vorige 1: 37: XX zat, maar ik heb nooit de seconden aan geheugen herinnerd. Ik wist dat ze hoog waren, 45 seconden? 50 seconden? Ik moest eigenlijk de blogpost uit mijn vorige PR halen om te zien wat mijn offici?le tijd was. Ik verwees altijd naar mijn rusttijd als 1:37. Het is grappig dat, hoewel ik PR mijn helft van de tijd NOG STEEDS 1:37 ben, maar ik zal het nemen. Ik heb mijn doel bereikt om een ??PR in te stellen Nike Air Max 95 Donna en ik glimlachte van oor tot oor.

Het succes van deze race bestaat uit twee delen. Miles 1-8 met David. We hadden geen plannen om samen te rennen, maar hij hielp me mijn 'ish' de eerste 8 mijl bij elkaar te houden. Hij was de hele tijd de perfecte stem. Met een "we zijn goed op tempo" of een "deze paar kilometers Asics Gel Lyte 3 Donna zijn bergafwaarts" was hij precies wat ik niet wist dat ik nodig had om me er doorheen te krijgen.

Het tweede en belangrijkste deel van de vergelijking waren Michael en Andrea. Ik vertelde hen dat ik met een starttijd van 7 uur om 12:30 bij mijl 12 moest zijn om een ??kans te hebben. Ik heb ook gezegd dat als ze de 1:40 voorbij zien komen, ik kapot ging. Met het 1:40 vliegen, maakte ik het een persoonlijk doel om ze VOOR 12 te vangen, zodat ze niet in paniek raakten of er teleurgesteld uitzagen. Niemand wil een Nike Air Max 270 Femme teleurgestelde cheer crew. Miles 9-11 (6:53 gem. Tempo) gebeurde omdat ik vóór 1:40 vóór 12 moest komen. Daar gebeurde de PR. Die drie mijl is de reden waarom ik erin geslaagd ben om succesvol te zijn ... en dat krediet gaat naar twee lopers die vroeg wakker werden om me op te vrolijken.

Met zaterdag gedaan. Ik vond Nike Air Max 95 Donna troost in het feit dat zondag leuk zou zijn. Ik had mijn doel bereikt en had er een hele tijd plezier in. Zaterdag zal een van die races zijn die in mijn geheugen blijven hangen voor hoe de lopende gemeenschap een ENORME rol speelde in mijn succes. Als ik niet met David aan het rennen ben en Michael en Andrea er niet zijn, gebeurt de PR niet. FEIT. De juiste mensen, op het juiste moment, op de juiste plaats. Het had niet beter kunnen worden opgevoerd.

Ik hou van bier en ik hou van rennen. Soms vind ik het leuk om ze allebei tegelijkertijd te doen - en ik ben niet de enige. Bierlopen is enorm populair in veel verschillende vormen; van hash running tot beer miles.

Ik nodigde een paar vrienden uit om te gaan hardlopen via enkele van mijn favoriete pubs in Noord-Londen om hardlopen en bier te bespreken. Mijn vriend Rick Pearson, Nike Internationalist Heren van het tijdschrift Men's Running, vertelt me ??over zijn recente poging tot biermijl en we bespreken waarom bierlopen zo populair is.

Bedankt voor Laura, Alex, Josie, Nick, Rick, Phil en Jon voor hun komst. En dankzij de Euston Tap, Brew Dog Camden, Tapping the Admiral, de Camden Town Brewery en The Southampton Asics Gel Lyte 5 Dames Arms voor het verwelkomen van acht zweterige hardlopers in hun pubs.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: hoalan001, tieuliphidao2 khách