Het laatste deel van de zin is de sleutel ... "zelfs met 2 halve marathons." Dat is mijn antwoord ... racen. Ik hou ervan, echt waar. Er is iets speciaals aan de racedag dat mijn passie voor hardlopen lijkt te doen herleven. In de maand oktober slaagde ik er niet in om 100 mijl te kraken, maar zette ik een halve marathon PR en liep nog een helft gekleed als Batman met vrienden. Door het hele jaar door races op de kalender te zetten, blijf ik gefocust en houd ik mijn benen in beweging. Mijn wekelijkse mijlen zijn misschien niet altijd belachelijk hoog, maar er staan ??mijlen op en het hebben van een Nike Air Pegasus 83 Womens datum op de kalender, op elke afstand, houdt me gemotiveerd om daar weg te gaan en te rennen.
Door het hele jaar door halve marathons te hebben, kan ik in een hoog tempo blijven rennen en blijf ik van maand tot maand rennen. Het kan gemakkelijk een 5k of 1ok zijn, maar iets hebben om voor of naar te trainen helpt me gemotiveerd te blijven gedurende het hele jaar. Ik zal ook halve marathons gebruiken als trainingsruns om kracht en snelheid voor marathons op te bouwen. Ik loop meestal meerdere marathons per jaar ... en vertrouw me, met een marathon op de kalender, is het moeilijk om NIET gemotiveerd te blijven.
Het perfecte voorbeeld van races die voor mij motivatie zijn, is hoe snel ik besloot Rock 'n Roll Roll Arizona te proberen. Het stond NIET op mijn kalender ten tijde van CIM. Het WAS echter op mijn radar. Een deel van mijn Adidas Zx 700 Damen mogelijkheid om te ontspannen bij CIM, was dat ik al aan het nadenken was over wat er aan de hand was. Ik had me niet gecommitteerd om RnRAZ te runnen, maar leunde er sterk op af. Als ik er niet in slaagde om 3:40 te kraken bij CIM, ging ik het proberen bij AZ. Sinds ik 3:40 heb gekraakt, besloot ik daarop verder te bouwen en AZ nog sneller te doen. Oh de vreugde van races. Van het ene rechtstreeks naar het andere.
Dit is het punt op de post waar ik herhaal: wat voor mij werkt, werkt misschien niet voor jou.
Ik loop al meer dan 6 jaar en lijk in geen enkel opzicht op de hardloper die ik was toen ik begon. Na de marathons was ik weken een puinhoop. Ik hinkte, worstelde om de trap op en af ??te gaan en kon zelfs niet meerdere marathons per jaar doorgronden, laat staan ??weken uit elkaar. Door training, vallen en opstaan ??... Nike Air Max Motion Dames en vooral, door van die fout te leren, ben ik een sterkere hardloper geworden die troost heeft gevonden in kortere hersteltijden. Als je mijn kalender van 2014 bekijkt, is het jaar gevuld met races op halve en volledige afstanden. Hoewel ik me niet allemaal heb aangemeld, kun je zien dat er niet veel ruimte is voor downtime. Dat betekent niet dat ik het hele jaar door met 100% intensiteit zal trainen, ik moet rusten ... maar het stelt me ??in staat om wat downtime te hebben, maar gefocust te blijven op een komende race.
Voor mij houdt het me het hele jaar door bezig met een race elke maand of twee. Voor u kan dit 2 per jaar zijn of 1 per seizoen (winter, lente, zomer, herfst). Hoe dan ook, probeer een afstand toe te voegen die je comfortabel vindt om naar de kalender te rennen. Je hoeft je er nog niet voor te registreren, maar www.dieliseusen.de als je het op de kalender in potlood hebt, is het een goede herinnering om eropuit te blijven rennen ... wie weet, kan het werken.
Hoe is je relatie met je Nike Internationalist Damen fysio? Check je regelmatig met hen in of bel je ze, net als een slechte vriend, alleen als er iets vreselijks is gebeurd en je op hun schouder wilt huilen? De physio kan je eerste aanloophaven zijn als je gewond bent, maar ze zullen net zo blij zijn om van je te horen als je dat niet bent.
Na drie weken niet rennen, voelden mijn benen vrij goed en zonder blessure. Het lijkt dus een vreemde tijd om de fysio een bezoek te brengen. Maar Julia bij Back in Action was blij me te zien. We praatten over blessures die ik had gehad in de aanloop naar de marathon van Veneti? en andere blessures die ik in het verleden had gehad - inclusief de blessure die ik had opgelopen terwijl ik op blote voeten wegliep van dieven in Vietnam.
Het is mijn vermoeden geweest dat de aanhoudende Vietnamese blessure aan de linkervoet de oorzaak was van de Nike Air Max Command Dames probleempjes aan mijn rechterkant omdat ik minder gewicht door de gewonde linkervoet legde. Julia was het ermee eens dat dit het geval kon zijn, maar nadat ze had gekeken naar de manier waarop ik ren en loop, had ze andere suggesties.