werden auf einem

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

werden auf einem

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 16/10/19 10:53

Dit kan niet worden onderschat. We hebben iets gedaan ... samen. Niet alleen toonden we allemaal een teken van kracht en veerkracht, maar we deden ook iets op wereldschaal dat impact had. Veel hardlopers hebben aangegeven hoeveel dit voor hen betekende. Ik heb gesproken met andere organisatoren en we ontvingen allemaal "bedankt" van hardlopers voor het helpen dit op te zetten om verschillende redenen. Mensen komen naar ons toe en zeggen "bedankt" voor het doen van dit. Ik kon alleen maar antwoorden met “bedankt dat je hier deel van uitmaakt.” Met lopers van de Boston Race 2013 gesproken, het was hartverwarmend om hen hun waardering te horen uiten en hun verhalen te delen. We renden VOOR hen. We renden MET hen. Ik zal nooit onder woorden Nike Air Max 2017 Damen kunnen brengen hoe ik me voel, ik ben gewoon niet zo goed van een schrijver, maar ik voel me vereerd hier deel van uit te maken en blij dat ik het met jullie heb kunnen delen .

[Persoonlijke verandering] Ik ben hierdoor een ander persoon. Toen de run in San Francisco plaatsvond, stopte ik ongeveer halverwege aan de voet van de Golden Gate Bridge, ons omslagpunt en vertelde mijn vriend Chris dat ik wat foto's ging maken en met enkele hardlopers zou praten. Op de terugweg maakte ik van de gelegenheid gebruik om in het moment te zijn. Ik gaf vijf lopers een high-five, kletste met veel meer en realiseerde me net wat we allemaal hadden bereikt en waarom we renden. Eerder in de week was er het rare gevoel dat rennen anders was geworden. Ik kan het niet uitleggen, misschien voelde je het, maar een paar dagen na Boston alleen voelen Nike Cortez Damen voelde gewoon niet goed. Op die maandag, een week later, omringd door hardlopers, voelde het alsof we werden herinnerd aan de liefde die de hardloopgemeenschap kan delen. Het Adidas Superstar Herren was een teken dat we na verloop van tijd in orde zouden komen. We zouden sterk blijven rennen.

Het deed me ook beseffen dat DIT is wat ik wil doen. Ik wil iets doen op het gebied van hardlopen en fitness. Ik wil iets doen waar ik van hou en ben gepassioneerd door fulltime. Ik heb het geluk om van grafisch ontwerp te houden en dat werk te doen. Maar een paar weken lang heb ik ervaren hoe het zou zijn om deel uit te maken van iets groters. Ik ontving ook soortgelijke berichten van andere organisatoren van runs ... dat ze zich ge?nspireerd en "veranderd" voelden na het organiseren van hun runs. Ik weet niet wat de toekomst voor mij in petto heeft, maar ik weet Adidas Yeezy Boost 350 Mujer dat het zal beginnen met cre?ren voor mezelf.

Deze week word ik 30. De aardige mensen van de Internationale Halve Marathon van Thailand hebben me gisteren eraan herinnerd Nike Air Max 2017 Femme door me een online registratieformulier te sturen om de volgende week in te vullen voor de race. Voor het eerst heb ik 30-35 aangevinkt omdat dat mijn vak zal zijn als ik race.
Ik vind het niet erg om 30 jaar te worden. Het is tenslotte gewoon een nieuwe leeftijdsclassificatie en WAVA-score. Ik zal de dag doorbrengen in een jungle in Noord-Thailand, een berg optrekken en zwemmen in een waterval. Dit is op geen enkele manier een reis die is ontworpen om me uit het telefoonsignaal te houden en weg van verjaardagsteksten.

Toen ik een tijdje geleden 'een marathon rennen' van mijn lijst met dingen om te doen voordat ik draaide 30 overstak, heb ik gedacht dat ik een aantal hardloopgerelateerde uitdagingen nodig heb om je, als niets anders, zinloos mee te maken. En waarom zou je een geboortedag hebben wanneer je een geboortedag kunt Adidas Superstar Femme hebben? Dus voor mijn 30-jarig bestaan ??zijn hier 10 hardloopuitdagingen met drie thema's.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến5 khách