brauche auch jemanden

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

brauche auch jemanden

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 17/10/19 12:45

We gaan wat afspeellijstliefde tonen aan liedjes gezongen door de jongens. Ik weet niet waarom, alleen omdat. Er zijn 52 weken, dus we hebben 52 thema's nodig en dit wordt er een van HA. Mijn blog, mijn regels.

Maar serieus,Nike Air Max Command Donna als je suggesties voor thema's hebt, laat het me weten in de reacties hieronder of op Twitter. Volgende week hebben we een geweldige suggestie van Kelly en we doen nummers van 'Artiesten die je live hebt gezien'.

De nacht ervoor begon ik een "nerveus" gevoel te krijgen. Mijn laatste poging tot een 50k resulteerde in een DNF en ik boog op mijl 26.2. Met een paar ultraafstanden onder mijn riem was het niets nieuws, maar de waarheid is dat er iets kan gebeuren daarbuiten. Jij bent het, een spoor en genoeg tijd om te beseffen welke trainingsfouten je hebt gemaakt.

Aan de startlijn kwam ik een paar vrienden tegen en deelde ik in het algemeen pre-race chit-chat en goede wensen. Ik heb zelfs een Oiselle-vogel ingehaald die laag genoeg vloog om een ??foto mee te maken. Hallo Paulette!

Ik heb de eerste paar kilometers gereden met Nike Air Max Thea Damen Paulette en Layla en heb kunnen inhalen hoe hun training is verlopen en wat ze gaan doen. Gelukkig waren de eerste kilometers relatief vlak, dus we konden comfortabel praten.

Ik heb later Alisyn ingehaald en zij weet dit niet, maar hier is de race voor mij veranderd. Het was een vlak naar beneden gedeelte van de baan en we sprongen meteen in de gespreksmodus. Mijn benen ontspanden en zweefden gewoon weg in een "loopzone" terwijl we praatten en naar beneden vlogen. Keerpunt. We renden misschien een mijl of twee, maar het veranderde mijn hele karakter voor de hele race.

Na de eerste hulppost heb ik Alyssa (en Kim - die ik voor het eerst ontmoette) ingehaald. Het was een bergopwaartse portie, dus we praatten even. Het was geweldig om Alyssa vorig jaar sterk te zien rennen na wat blessures. Ga Newton, ga!

Ik was ongeveer een derde Nike Air Max 97 Damen van de race en voelde me nog steeds goed. De vrienden die ik tegenkwam hielpen me ontspannen te blijven en me bewust te zijn van dingen in het begin consistent te houden. Ik rende alle vlakke afdalingen van de baan en liep de heuvel op als dat nodig was.

Ik begon mensen te "pikken" om me in beweging en gefocust te houden. Ik zou iemand voor me zien en de volgende mijl doorbrengen met proberen in te halen. Ik zou een bocht nemen op de binnenbaan, of de raaklijnen naar de bochten rennen (een tip die ik in het boek van Dane Rauschenberg heb geleerd). Een klein beetje om de grond goed te maken terwijl ik mijn conservatieve tempo aanhoud. Het was bijna als een spel. Ik was nog steeds in de 'loopzone'.

Toen ik het einde van de eerste lus naderde, was ik op mijl 18 en mijn tijd was ongeveer 2 uur en 50 minuten. Mijn benen voelden Nike Air Max 97 Femmeecht goed, maar ik had nog steeds de zware mentale kilometers voor de boeg, die na het lopen van 20+. Paulette was klaar en ik gaf haar een knuffel met een high-five-slash-air en vroeg of ik kon stoppen. Dat deed ik niet Adidas Superstar Donna en ging door. Halve marathon te gaan.

Als er een excuus is voor het missen van training, heb ik het waarschijnlijk gebruikt. Maar er is één excuus dat ik niet gebruik om niet te lopen: de rellen in Londen. Omdat wij Londenaren in de loop van de jaren veel rotzooi hebben moeten doorstaan ??- maar we gaan door. Daar zijn we goed in. In de ochtend na de 7/7 bombardementen stonden Londoners op en gingen aan het werk. Ze stapten in de bussen en de buis: ze zouden een minderheid van idioten niet laten winnen.
De mobs die op straat rellen, bloeien op een kracht die voortkomt uit intimidatie en geweld. Ze willen dat we bang zijn, want bang dat we thuis blijven en de straat aan hen overlaten. Ze willen ons leven verstoren en ons aandacht aan hen schenken, en dat is precies waarom we zo normaal mogelijk moeten doorgaan terwijl we Nike Air Max 90 Herren veilig blijven.
Vanavond rende ik naar de sportschool, en dit was het uitzicht vanaf mijn loopband. BBC-nieuws dat de vernietiging toont. Maar ik wil degenen die niet in Londen zijn, verzekeren dat het uitzicht vanuit mijn raam heel anders is. Ja, ik zag gisteravond een jonge vrouw overvallen door een groep jongeren. Ja, er zijn sirenes en in de verte rook. Maar er zijn ook veel goede, eerlijke Londenaren die hier niet voor staan.
Overal in Londen komen bewoners met hun bezems, vuilniszakken en handschoenen de straat op om de straten op te ruimen. Mensen maken kopjes thee voor politieagenten. Menigte juicht politie en brandweer toe terwijl ze door de straten rijden. Gemeenschappen komen op voor de plaatsen waar ze wonen.
Dus hoewel ik vandaag in een sportschool heb gelopen, zal ik deze week hardlopen op straat lopen. Als hardlopers Nike Cortez Dames moeten we opkomen. Dit zijn onze straten, we leiden ze elke dag. Er kunnen honderden zijn in de maffia in Londen, maar wij lopers zijn veel groter dan hen. Er zijn er duizenden van ons. We moeten samenkomen, onze aanwezigheid op straat kenbaar maken, om mensen te laten zien dat intimidatie ons niet van ons dagelijks leven zal houden.
Dus, ren veilig: ren met anderen, ren in een groep, ren voordat het donker is - maar blijf rennen. Omdat we rennen - maar we rennen nergens voor weg. We zijn hier en we zullen niet worden ge?ntimideerd.
Ik laat je met een paar positieve foto's van de afgelopen 24 uur ...
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]35 khách