supplémentaires pour le dimanche

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

supplémentaires pour le dimanche

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 6 06/12/19 14:16

Ik heb momenteel een 3:37 marathon PR. Dat was afgelopen december en na een paar mislukte pogingen om die tijd vroeg in het jaar te verbeteren, werd het duidelijk dat ik mijn hoogtepunt had bereikt met mijn marathontijd en drukke raceschema. Ik stuiterde heen en weer door de tweede helft van dit jaar met focus op enkele kortere afstanden en back-to-back race-uitdagingen. Mijn 3 halfs in 2 dagen was mijn laatste race van het jaar en ik ging duidelijk uit met een feest.

De komende 12 weken train ik alsof ik wil BQ - het sleutelwoord daar is "like". Ik ben realistisch met mijn doelen en weet dat Nike Air Max 270 Herren binnen 3 weken van 3:37 naar sub 3:05 gaan ENORME vragen. Maar wat als? Wat als ik mezelf echt zou geven aan een trainingsprogramma met een doel van 7 minuten mijlen? Wat als ik stopte met racen en mezelf (geest, lichaam en ziel) in één doel gooide?

Wat gebeurt er als ik faal?

Stel je dit eens voor. Ik ga 7 minuten mijl vanaf het begin. Als het een vergelijkbare reeks volgt als mijn "bonked" races en ik houd dat tot mijl 18-ish. Als ik dat zou kunnen doen en de laatste 8 mijl in een langzamer tempo zou eindigen, zou ik PR GEK willen hebben. Weet je dat ik een bal van tranen zou zijn als ik rond 3:15 een marathon zou eindigen? 03:20? Dat is geen mislukking, dat is een FRIGGIN-reden om te vieren. Wat is het nadeel ervan?

Het voordeel van het einde van de zomer en de dagen die donkerder worden, is dat dit het perfecte excuus is om je hardlooppakket bij te werken. Terwijl de shorts Nike Air Max 90 Womens teruggaan in de kast voor de wintermaanden en het goed zichtbare jack uitkomt, is het misschien tijd om jezelf te trakteren op een winterpakket.

Als het gaat om de hardloopset, wil ik kleding die echt werkt, keer op keer in de was kan worden gegooid zonder achteruit te gaan, en dat kost de aarde niet. Is dat teveel gevraagd? De mensen bij Sports Pursuit denken van niet.

Flash-verkoopwebsites zijn niets nieuws en je kunt alles krijgen van een weekendje weg in Bognor tot een vajazzle voor jou en een vriend tegen een sterk gereduceerd tarief als dat je ding is. Sports Pursuit is een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde Flash-verkoopwebsite voor dingen die je misschien wel wilt - namelijk hardloopkit, fietskit en alle andere soorten outdooruitrusting tegen gereduceerde prijzen.

Ik heb het geprobeerd. Eerst moet u zich aanmelden om de aanbiedingen die ze hebben te kunnen bekijken. Dan bent u vrij om door deze aanbiedingen te bladeren. Items worden alleen per merk weergegeven, dus als u bijvoorbeeld op zoek bent naar iets specifieks, zoals een damesshort, moet u elk merk afzonderlijk bekijken.

Elk merk heeft een aftellende klok die eroverheen tikt om uw winkelervaring een beetje meer een Mission Impossible-gevoel te geven. Dit is de tijd die je nog hebt voordat de deal eindigt, je hoeft geen rode draden door te knippen ... of is het de blauwe draad?

Sommige items zijn uitverkocht voor het Adidas Superstar Dames einde van dit aftellen - ik kon geen top krijgen die ik in mijn maat wilde, omdat ze allemaal verdwenen waren. Maar ik vond wel een paar Gore-panty's voor meer dan de helft van de prijs. Omdat ik een slimme shopper was, keek ik wat ze op andere sites zochten en zelfs Amazon rekende het dubbele aantal Sports Pursuit. Ik had zelf een koopje.

Winkelen op internet komt altijd met een beetje vertraagde voldoening - wachtend op uw items worden afgeleverd. Op deze site moet je wachten tot de deal eindigt voordat deze naar jou kan worden verzonden, dus als je iets voor een bepaalde race hoopt, controleer dan de geschatte leverdatum. Eenmaal verzonden arriveerden mijn panty's echter de volgende dag al. Er is ook een verwijzing / beloningsschema - dus als je het je vrienden vertelt, zoals ik je vertel, en zij zich aanmelden - krijg je krediet Adidas Ultra Boost Mujer voor gratis spullen.

Het andere voordeel van de wintermaanden is dat het een langlaufseizoen is. En met een nieuwe club om voor te rennen, ren ik op een zaterdagochtend heuvels op en af ??door modder. Dit vraagt ??natuurlijk om een ??aantal langlaufpieken ...! Waar kan ik nu wat krijgen?
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]17 khách