afvinken terwijl ik

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

afvinken terwijl ik

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 17/12/19 14:05

Gisteravond begon mijn 16-weken trainingsplan voor de halve marathon. Het voelde goed om eindelijk het gestructureerde plan te hebben dat me hopelijk over 277 mijl naar de finish zal brengen. Dat klopt ... 277,1 mijl vanaf het begin bij mijn voordeur gisteren tot de finish in Peterborough in 16 weken.

De training begon met een trage 2-mijl rond het blok en ik dacht dat dit geen probleem zou zijn na alle runs van 5-6 mijl die ik heb gezet en de rest die ik mezelf in het weekend had gegeven. Nou ik had het mis. Het herinnerde me eraan dat je de afstand nooit moet onderschatten - zelfs 2 mijl kan een pijnlijke ervaring Nike Air Max Command Damen zijn.

Dus 2 mijl naar beneden, 275 te gaan. Gisteravond herinnerde me eraan dat er heel moeilijke tijden zullen komen, omdat ik een beetje te zelfverzekerd was en begon te denken dat "een halve marathon lopen een briesje zal zijn". Dat zal het niet zijn. Na de loop van gisteravond bleef ik de woorden horen die ik andere hardlopers heb horen zeggen tegen beginners die steeds opnieuw een race proberen "respecteer de afstand".

13,1 mijl is een lange weg en non-stop lopen tot nu toe zal een prestatie zijn, maar ik kom er niet zonder de 264 trainingsmijlen die ik eerst moet zetten.

Wanneer we de paden raken en genieten van de mijlen van schoonheid en natuur om ons heen, zijn we op onze gelukkige plek. Die steile beklimmingen, snelle rechte wegen en snelle afdalingen kunnen voelen alsof je op de top van de wereld bent. Soms kan het ook Nike Air Vapormax Femme een tol eisen op ons lichaam. Spiervermoeidheid en gewrichtspijn kunnen ons ervan weerhouden te genieten van wat we leuk vinden. Als trailrunner en gediplomeerd massagetherapeut ben ik hier maar al te goed mee bekend. Massage is echter niet alleen voor herstel; het is ook een onderhoudstool. Er zijn enkele geweldige voordelen voor trailrunners en wandelaars door massagetherapie:

Soms kunnen we onszelf als vrouwen op een laag pitje zetten als het gaat om zelfzorg. We kunnen onze rol als moeder, vrouw, dochter, student of onze carrière centraal stellen. We willen van nature zorg voor anderen zijn, maar hoe kunnen we goede zorg nemen als we niet voor onszelf zorgen? Hoe kunnen we blijven doen waar we van houden zonder goed herstel en onderhoud? Regelmatig massagetherapie toevoegen is een geweldige manier om voor jezelf te zorgen en stelt Nike Air Max Tn Womens je in staat om te blijven doen waar je van houdt met minder pijn en minder mobiliteit.

Er zijn veel verschillende modaliteiten van massagetherapie. Hoe weten we welke het beste voor ons is? Hier is een overzicht van enkele verschillende soorten massage die voordelig zouden kunnen zijn voor trailrunners en wandelaars:

Zweedse massage
De bedoeling met Zweedse massage is om ontspanning te verbeteren en een betere bloedsomloop te bevorderen. Binnen Zweedse massage worden er vijf technieken gebruikt: effleurage, petrissage, trillingen, wrijving en tapotement. Dit zijn allemaal kneden en gestage ritmische slagen om een Nike Air Max Tavas Womens ??betere bloedtoevoer naar het spierweefsel te stimuleren en het lichaam te ontspannen. Het vermindert ook stress en helpt de geest te ontspannen. Hierdoor kan het cortisolniveau dalen en uw immuunsysteem een ??boost geven.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến53 khách