Sportmassage is een combinatie van zowel Zweedse als diepe weefselmassage, plus extra rek om gewrichten los te maken en spiervezels te verlengen. Deze techniek is een geweldig onderhoudstool tijdens het trainen voor een race of voor pre-race prep of post-race herstel. Voor evenementen voorafgaand aan de race is het belangrijk om het spierweefsel op te warmen en het soepeler te maken, wat een betere stabiliteit en balans aanmoedigt. Sportmassage na de race is geweldig om DOMS of vertraagde spierpijn op afstand te houden en de metabole opbouw in het spierweefsel te Nike Air Max 270 Mujer verminderen. Het kan een beetje intens zijn, maar aan het eind zul je je een nieuw persoon voelen.
We willen allemaal onze passie voor trailrunning voortzetten zolang ons lichaam dat toelaat. Zelfs als we niet genieten van de schoonheid van de natuur wanneer we de paden in onze 'gelukkige plek' betreden, moeten we voor onszelf zorgen. Massage is een geweldige manier om zowel gewrichts- en spierpijn en vermoeidheid te beheersen als om meer bewust te zijn. Zelfzorg is zo belangrijk. Je moet doen waar je van houdt, pijnvrij, ontspannen en klaar om serieus terrein op te nemen.
Hoewel ik tevreden ben met mijn huidige situatie, die drie keer per week loopt tussen de 10 en 12 mijl per week, voel ik me een beetje alsof ik nergens kom. Ik duw mezelf niet en breek daarom onze grond niet. Mijn langste run tot nu toe is bijvoorbeeld de 6.2 Nike Air Max Zero Femme mijl die ik heb gedaan in mijn twee 10k races.
Ik voel me een beetje limbo omdat ik mijn kilometers niet te veel wil verhogen voordat mijn halve marathontraining volgende maand begint of overtraint en mezelf een ondeugend probleem op de blessure-afdeling aandoe. Wie had ooit gedacht dat een lui meisje als ik me ooit zorgen zou maken over 'teveel' rennen.
Kortom, het moeilijkste deel van de training op dit moment is mezelf ervan weerhouden meer te doen dan ik ben. Ik weet dat ik dit weekend meer dan zes mijl zou kunnen gaan rennen, maar dat zou me mijn ‘langzame en gestage’ progressieplan overnemen. Ik weet dat het op de lange termijn (excuses voor de woordspeling) een goede zaak is om mijn kilometers langzaam op te voeren - maar voorlopig is het frustrerend.
Ik zeg dit nu allemaal, maar ik kan garanderen dat zodra de halve Nike Air Presto Femme marathontraining begint en ik geconfronteerd word met mijn eerste 7, 8 en 9 milers - ik op dit bericht terugkijk en mezelf dwaas noem. Het gras is altijd groener bij de andere run.
Toen ik met trailrunning begon, had ik nooit het idee om 's nachts te rennen. Waarom zou je 's nachts rennen? Om te beginnen zijn er zoveel dingen die 's nachts botsen, en' s nachts rennen lijkt een perfecte gelegenheid om tegen een van die dingen aan te lopen. Beren en slangen zijn bijvoorbeeld actiever bij zonsopgang en zonsondergang. Hetzelfde als vleermuizen, stinkdieren, bobcats en opossums. Als je zoiets als ik bent, weet je dat nachtelijke motten zijn wanneer motten actiever zijn en er niets angstaanjagender is dan een mot die recht voor je gezicht vliegt! Oké, misschien is dat een overdrijving van de motten, maar toch maken ze me bang en Nike Air Max Command Homme ik weet dat ik daar niet alleen voor sta. Je moet je niet alleen 's nachts zorgen maken over dieren, maar ook Nike Air Max 270 Womens als je opgroeit in een bijgelovig huishouden zoals ik, zou je je misschien zorgen maken over La Llorona, Sasquatch, Chupacabria of de Boogeyman. Afgezien van al die factoren, moet je nog steeds 's nachts hardlopen proberen.
Nachtlopen is een perfecte gelegenheid om angst te overwinnen. Misschien ben je niet bang voor alle hierboven genoemde dingen, maar we hebben allemaal een soort angst in ons leven. Misschien is het een angst om iemand te verliezen van wie je houdt, angst voor het onbekende of angst in je professionele werkleven. Hoe dan ook, zowat iedereen vreest iets. Nachtrennen hoeft niet noodzakelijkerwijs alle angst weg te nemen die je hebt vanwege die angst, maar het is een geweldige manier om angst te verlichten en angst te overwinnen.
Afgelopen juli had ik de gelegenheid om een ??nachtrace van 12 uur te lopen als Nike Air Max Thea Mujer onderdeel van een estafetteteam. Toen ons team zich aanmeldde, waren we allemaal enthousiast over het evenement. We keken er naar uit om samen tijd door te brengen en deel te nemen aan ons eerste nachtelijke evenement. Toen de race dichterbij kwam, realiseerden we ons allemaal dat we een aantal angsten hadden om 's nachts te rennen. We waren allemaal een beetje "fraidy katten" en elk met onze eigen redenen. De meeste van die redenen betroffen het tegenkomen van een bobcat of een soort nachtdier. De avond van de race waren we echter allemaal enthousiast, ongeacht die angsten, en het was go time. We moesten allemaal naar buiten en onze angsten overwinnen, dat is tenslotte waarvoor we ons hebben aangemeld.