wurde immer schlimmer

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

wurde immer schlimmer

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 19/12/19 13:53

Ik ben een in Las Vegas gevestigde Doctor of Chiropractic. Ik behandel veel sportblessures in mijn praktijk. Ik hou van fitnesstraining. Hardlopen, kettlebells, kernwerk en fietsen zijn mijn favoriete soorten oefeningen. Ik wilde vandaag wat waardevolle informatie met u delen over het gebruik van een schuimroller.

Je kunt een schuimroller gebruiken als hulpmiddel om spierspanning te verminderen, pijn te verminderen en te Nike Air Max 270 Womens helpen bij je herstelproces. De schuimroller is een waardevolle hulpbron bij het voorkomen en beheersen van hardloopblessures.

Schuimrollen, samen met Chiropractie, massagetherapie, reflexologie, stretchen, goede voeding, suppletie en ontspanning, zouden een belangrijk onderdeel moeten zijn in alle actieve herstelstrategie?n van de hardloper.

De schuimrol is een cilindrisch stuk hard schuim. Het is een revalidatieapparaat dat spierspanning helpt verminderen en helpt bij het herstel van de training. Schuimrollen zijn verkrijgbaar in verschillende lengtes en dichtheden. De standaard lengtes zijn zesendertig, achttien en twaalf inch.

Gebruik de schuimroller niet in een gebied met zenuwbeschadiging. Gebruik de schuimroller nooit op een gebroken bot. Vermijd schuim dat direct over een bot rolt dat een stressfractuur bevat. Gebruik Nike Air Pegasus 89 Damen geen schuimroller op een plek zonder gevoel, inclusief gevoelloosheid en tintelingen. Wanneer een gebrek aan gevoel aanwezig is, rolt schuim over de bron van de gevoelloosheid maar niet over het gebied van gevoelloosheid of tintelingen.

Plaats de schuimroller op een vlakke ondergrond. Begin met een zeer milde druk. Leer de beweging en krijg het gevoel van de beweging voordat u de druk verhoogt. Bepaal de hoeveelheid druk door uw lichaam in verschillende hoeken op de schuimroller omhoog of omlaag te brengen. De hoeveelheid lichaamsgewicht die u gebruikt, verhoogt of verlaagt de druk die u uitoefent. Als de symptomen beginnen of toenemen terwijl schuimrollen de druk verlichten, uw lichaamspositie wijzigen of naar een andere spier gaan.

Begin aan het ene uiteinde van een spier en werk methodisch over de hele lengte van die spier. Adidas Zx 750 Damen Gebruik milde tot matige druk, het is niet nodig om een ??grote hoeveelheid druk te gebruiken. Schuif de spier geleidelijk over de roller. Wanneer je een krappe of zachte plek voelt, houd die locatie dan zes seconden vast en ga dan langzaam door naar het volgende zachte gebied. Werk zorgvuldig de hele spier met precisie en intentie. Schakel als u klaar bent naar de andere kant. Voer een tot drie herhalingen aan elke kant uit.

Combineer schuimroller met zelfmassage en statisch rekken om de effectiviteit Adidas Superstar Femme te vergroten. Dynamische bewegingen en statische rekoefeningen na het rollen van schuim verminderen de spierspanning verder, vergroten het bewegingsbereik van de gewrichten en verbeteren de flexibiliteit.

Neem schuimrollen op in je herstel na de training en rustdagactiviteiten om spierspanning te verminderen en het risico op blessures Nike Air Pegasus 83 Hombre te verminderen. Atleten van alle sporten en niveaus kunnen profiteren van het juiste gebruik van schuimrollers. Bereik uw hardloop- en fitnessdoelen door de juiste schuimwalstechniek toe te voegen aan uw trainingsroutine.

Toen herinnerde ik me iets dat ik had gelezen bij het consumeren van grote hoeveelheden trailliteratuur als een nieuwkomer in de gemeenschap. Mijlen en snelheid en kernkracht zijn allemaal belangrijk bij het trainen voor langere races, maar ook belangrijk is hoe lang een Nike Internationalist Mujer hardloper kan blijven staan. In wezen doet het er minder toe dat ik in 100 minuten 10 km kan rennen (en zelfs dat is optimistisch voor mij ...). Honderd minuten en klaar bereidt me niet helemaal voor op zes uur trailrunning en power-wandelen. Wat belangrijker is, is uithoudingsvermogen: "Time on Feet." Ik moet rechtop staan, mijn lichaam in balans houden, me bezig houden en uren vooruitgaan.

Deze informatie kwam bij mij terug als een opluchting! Vanwege die luchtwegaandoening had ik twee weken hardlopen gemist. Ik had negen mijl en tien mijl lange weken gemist. Ik moest mijn trainingsprogramma aanpassen om verloren tijd in te halen. Misschien zou ik mijn training kunnen hervatten met een meer geconcentreerde inspanning op 'Time on Feet' (TOF) in plaats van alleen maar lopende kilometers te verzamelen?

Ja, ik moet nog steeds mijn Adidas Superstar Womens tempo in de gaten houden, luisteren naar mijn tempo, om afgesproken tijden te ontmoeten. Maar voor mij, een solide back-of-the-packer, die de race wil lopen, ervan genieten, zonder blessure onder de finishbanner duiken, die niet wil winnen (nou ja, misschien in mijn Masters 'leeftijd -groep? Kan mijn concurrentievermogen hier niet ontkennen ...), "tijd op voeten" is mijn verbeterde trainingsmodule geworden.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến8 khách