jemals versucht haben

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jemals versucht haben

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 5 02/01/20 13:15

Hoewel het me een paar maanden kostte om voldoende zelfvertrouwen te krijgen om deel te nemen aan een trailrace en nog langer voor een bergrace, voelde ik me nooit misplaatst toen ik me eindelijk inschreef. De wereld van berg- en trailrunning was mij vreemd, maar de gemeenschap gaf me het gevoel dat ik thuis was. Alle vrouwen en mannen zijn bemoedigend, inspirerend en vriendelijk. De motivatie en positiviteit die ik tijdens deze reis heb gevoeld en ben getuige geweest, heeft me kracht gegeven. Ik ben heel blij deel uit te maken van zoiets unieks.

Wat echt geweldig is, is dat de Mountain Running-gemeenschap bestaat uit mensen van alle leeftijden en vaardigheden. Het zit vol met gelijkgestemde individuen die het echt leuk vinden om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ik was getuige van deze atmosfeer afgelopen zomer tijdens het racen in de Loon Mountain Race, waar 400 plus lopers vertrokken om meer dan 3000 voet hoogteverschil te beklimmen. Ik zal nooit de pijngrot vergeten die de beruchte Upper Walking Boss is of het zoete geluid van de koebellen die je helpen bij de laatste Nike Cortez Mujer klim en over de finishlijn.

Na een zomer vol races waarvan ik nooit had gedacht dat ik zou meedoen, werd ik lid van de club, acidotic RACING, gastheer van de Loon Mountain Race. Dit jaar zal de race ook de National Mountain Running Championships zijn. Dat klinkt misschien intimiderend, maar na vorig jaar racen in het kampioenschap, realiseerde ik me dat het een race van alle leeftijden en vaardigheden bleef met de toegevoegde bonus van het lopen met en kijken naar de beste in het land.

Victoria nadert de top van de beruchte Upper Walking Boss. PC: Scott Mason Photography
De laatste keer dat het kampioenschap in Loon plaatsvond, vormden mannelijke lopers 70% van de competitie. In 2018 willen de wedstrijdleiders daar verandering in brengen. Het doel van de Loon Mountain Race in 2018 is om meer vrouwelijke hardlopers te laten deelnemen. Adidas Zx 750 Femme Er zijn absoluut geweldige vrouwen die een bergrace of een nieuwe uitdaging overwegen. Om deze reden werken acidotic RACING en Trail Sisters samen om 50% korting te bieden op de eerste keer vrouwelijke registranten van de Loon Mountain Race. Dus meld je aan en geniet van het buitenleven, een nieuwe uitdaging en ontmoet een aantal geweldige nieuwe mensen!

Ik vind ze uitdagend, maar toch een haalbaar doel zonder een enorme tijdsbesteding.
Maar hoe zit het met hun kleine zusje, de 10k? Hoewel ik graag zeg dat de meeste mensen een halve marathon kunnen lopen, wil niet iedereen dat. Het kan nog steeds een tijdsbesteding zijn die u niet kunt doen of ervoor kiest om niet te doen. Veel van onze gebruikers op het werk zijn nieuw in trainen, en zelfs een 5K is enorm. Een van mijn goede vrienden liep haar eerste 10K dit najaar en was ZO Nike Air Max 90 Womens SPANNEND, zoals ze had moeten zijn.
Ik denk dat sommigen van ons gekke afstandslopers verstrikt raken in de hoge kilometerstand en vergeten welke geweldige afstanden en prestaties deze kortere races kunnen zijn. En als je ooit hebt geprobeerd om een ??10K te racen, weet je dat het NIET GEMAKKELIJK is.

Ik rijd deze zaterdag de Newport Liberty 10K (als onderdeel van een lange run en met dank aan de race), en ik heb een extra slabbetje (ik weet het, sorry last minute) voor een van jullie!
Ik heb de helft een paar keer gerend en ik geniet er echt van. Het is kleiner dan sommige van de NYRR-races die ik meestal ren, maar nog steeds erg goed georganiseerd, en het heeft een geweldig uitzicht op NYC. PLUS, de races zijn goed geprijsd - deze is $ 33, of $ 75 als je je hiervoor registreert + de helft in de herfst. UM HI, GEWELDIG.
Als je Adidas Stan Smith Damen dit wilt rennen ... laat me hieronder een reactie achter over je favoriete raceafstand en waarom. Kom morgen om 17.00 uur binnen (11 mei), en ik kies en mail morgen een winnaar.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến8 khách