Er zijn talloze runs geweest waar ik op dit moment op terugkijk. Ik vraag me altijd af hoe en waarom dit allemaal is gebeurd. Het heeft me tijdens lange runs diep in gedachten gedreven en het is een vraag die nog steeds onbeantwoord blijft. Maar op die specifieke dag transformeerde een deel van mij en is sindsdien uitgegroeid tot iets waar ik nooit van had durven dromen. Ik vind het leuk om te denken dat ik geen trailrunning heb ontdekt, maar dat het me heeft ontdekt en sindsdien me nooit meer heeft laten gaan. De single-track brengt me op een spoor van herstel van ernstige depressie en eenzaamheid en naar een top vol vreugde, liefde en een Adidas Superstar Mens gemeenschap van inspirerende mensen. Het herinnert me eraan om zachtaardig voor mezelf te blijven, ook al lijkt de klim nooit te eindigen. Door te hardlopen heb ik geleerd dat het leven begint wanneer je buiten je comfortzone stapt. Het onwetende kan soms ontmoedigend zijn, maar er zal altijd een licht zijn dat dat doel verlicht dat we allemaal zoeken.
De sporen vonden mijn zus later tijdens haar herstel. Dit omvatte maanden van revalidatie die leerde hoe je opnieuw moest lopen, praten, eten en ademen. Hardlopen werd haar manier om het hoofd te bieden aan de effecten van PTSS en angst waar ze nog steeds mee worstelt. Permanente longschade en getatoe?erde littekens herinneren haar niet alleen aan de nachtmerrie die ze heeft doorstaan, maar zijn ook fysieke markers die haar onwankelbare kracht en doorzettingsvermogen Adidas Zx Flux Dámské vertegenwoordigen.
Vanmorgen sleepte ik om 8 uur mijn kont uit bed. Ik deed niet aan een race, ik trainde niet met Joel en ik ging niet naar Jersey of op een vlucht. Ik was geen vrijwilliger.
Dus waarom was ik zo vroeg op?
KOEKJES.
Ik organiseerde vandaag mijn eerste koekjesruil en ik moest wat hors d'oeuvres en wijn pakken. En echt elke winkel in NYC het weekend voor Kerstmis is niet waar je wilt zijn. De lijnen voor elke winkel zijn op dit moment de deur uit, maar vooral voedselwinkels. Dus liep ik naar Chelsea om naar Trader Joe's te gaan en daarna liep ik verder naar Union Square zodat ik naar de wijnwinkel van Trader Joe kon gaan.
Als het buiten frigide is en ik nog steeds dol ben op overal naartoe lopen, dan zal overal in de lente wandelen nog verbazingwekkender zijn. Ik ben al zoveel gelukkiger met de locatie van mijn appartement Adidas Superstar Femme - er was niet veel waar ik (snel) vanaf Wall Street naartoe kon lopen. Nadat ik 10 flessen wijn had gepakt (hey, beter om veilig te zijn dan sorry), haastte ik me naar huis om me klaar te maken.
Emily, een van mijn favoriete mensen ooit, kwam vroeg om me te helpen mijn appartement klaar te maken voor een stel meisjes en hun koekjes. Ik * kan * nog steeds niet geloven dat we elkaar minder dan een jaar geleden op internet hebben ontmoet. Ik heb het gevoel dat ik haar ALTIJD heb gekend.
Sta rechtop. Handen op heupen. Kijk met overtuiging vooruit. Houd het nu vast. Voel je je krachtiger? Sterker? Moediger? Ruimte innemen kan ons helpen ons sterk te voelen om het vertrouwen te hebben om uitdagingen het hoofd te bieden met moed, trots en vastberadenheid. Maar we kunnen ook grootsheid vinden in het klein zijn?
Eerder deze maand, Adidas Zx Flux Femme toen ik door Japan reisde, kreeg ik een warme beker nederigheid, zowel letterlijk als figuurlijk.
In Kyoto verbleef ik in een ryokan, een traditionele Japanse herberg. Een deel van de ryokan-ervaring is om deel te nemen aan een traditionele Japanse theeceremonie, ook wel de "Way of Tea" genoemd. In het midden van de zorgvuldig aangelegde ryokan-binnenplaats stond een klein, eenvoudig houten gebouw - het theehuis. Aan de voorkant van het theehuis bevond zich een grote schuifdeur van volledig formaat, gemaakt van houten traliewerk en bedekt met doorschijnend Japans papier. Als gast leidde het pad door de binnenplaats me echter langs de grote deur naar de zijkant van het theehuis waar ik binnenkwam via een kleine, vierkante deur die een nijiriguchi of 'kruipende ingang' wordt genoemd. Ik zal eerlijk zijn, ik voelde me een beetje Nike Air Vapormax Homme alsof ik me door een hondendeur wurmde. Ik kroop met gebogen hoofd en op handen en knie?n het theehuis binnen en nam plaats op de tatamivloer naast de andere gasten. Vervolgens bereidde de theestewardess de matcha zorgvuldig voor. Een voor een schonk ze ons een kopje thee. Maar voordat ze het aan ons overhandigde, hield ze de beker in de palm van haar hand en draaide ze met haar andere hand twee keer rond om ons de mooiste kant van het aardewerk te presenteren. In ruil daarvoor, toen we allemaal onze beker ontvingen, spiegelden we haar gracieuze gebaren: met de beker in de palm van mijn hand draaide ik hem twee keer om haar te eren met de mooiste kant van het aardewerk voordat ik mijn eerste slok nam .