tenue dans un bagel

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

tenue dans un bagel

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 14/04/20 15:04

Tijdens het herfstseizoen zou ik zowel in crosscountry (x-c) als hockey spelen. Ik verliet de school met het x-c-team, won de wedstrijd, haalde mijn Pontiac Sunfire van mijn moeder binnen en ze bracht me naar de plek waar de hockeywedstrijd werd gehouden (bedankt mam, jij bent de beste). Ik zou een uniforme verandering in de auto aanbrengen en zou net op tijd bij de hockeywedstrijd zijn voor het varsity-spel. Ik zou de hele wedstrijd als middenmidden spelen (veel rennen voor aanval en verdediging), en soms zelfs een paar punten toevoegen aan ons winnende record. Ik kon er geen genoeg van krijgen!

Tegen het einde van de middelbare school had ik meerdere schoolrecords gevestigd in track en xc, mijn hockeyteam had een winnend record en mijn varsity-jas zat zo vol met overwinningspatches en glimmende do-dads Nike Tanjun Femme dat ik kleurrijk genoeg was om naar binnen te marcheren de Mummers Day Parade. Dankzij mijn ADHD verpletterde ik het bij atletiek.

Sinds de 11e klas heb ik geen Ritalin meer gebruikt. Ik heb mezelf geleerd hoe ik kan vertragen en focussen, hoe ik kan studeren en hoe ik moet luisteren. Ik heb nog steeds moeite met geduld (Justin herinnert me hier de hele tijd aan), maar hey, niemand is perfect!

Mijn oorspronkelijke interpretatie van ADHD als handicap of defect is nu veranderd in een waardering en een trots kenmerk van mijn genetische samenstelling.

Natuurlijk zal ik altijd moeite hebben om 100% gefocust of op mijn taak te blijven, maar ik zal die valkuilen nemen voor de voordelen van eeuwige energie en glimlachen.

Omarm mijn mede-ADHDers, omhels de kleine hapering in je duizeligheid en waardeer het genetische geschenk dat je www.haarmaeleon.de hebt gekregen.

Nadat ik thuiskwam en een tijdje rustte, ging ik hardlopen. Omdat ik gisteravond van bier voorzag en niet genoeg slaap had, had ik geen hoge verwachtingen van een geweldige run ... MAAR ik trok uiteindelijk 55 km af in 55:00, voor een gemiddeld tempo van 8:42. Ik heb echt geen idee waar die run vandaan kwam, maar ik ben blij dat het zo is!

Als er één ding zeker is bij ultralopen, dan is het wel dat er iets fout gaat. Het is niet een kwestie van of het een kwestie is van wanneer het zal gebeuren. Het geheim om naar de finish te komen, ligt in het hoe. Hoe ga je ermee om als de onvermijdelijke onverwachte snafu zijn lelijke kop opsteekt?

In de 10 jaar dat ik deze lange afstanden heb gelopen, heb ik het geluk gehad om elk van de vijftig marathon-tot-100M afstandsraces die ik ben begonnen te voltooien. Ik zal op hout Adidas Zx 750 Mujer kloppen en mijn no-DNF-streak toeschrijven aan enkele belangrijke lessen en adviezen die ik onderweg heb geleerd (en nog steeds leer).

Los kleine problemen op voordat ze grote problemen worden:

Gezond verstand is niet zo gewoon. Zeker als je eenmaal een paar kilometer op je benen hebt en je brein in brij verandert. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb moeite om 1 + 1 toe te voegen terwijl ik aan het rennen ben! Het andere weekend bij de Gorge Waterfall 100K bracht ik een beschamend lange tijd op het pad door met discussi?ren of ik wel of niet mijn schoenen moest wisselen bij de volgende hulppost. De scherpe rotsen deden een nummer op de ballen van mijn voeten en ik had een robuuster paar schoenen op me wachten in mijn dropbag verderop. Maar kan ik de tijd nemen om ze te veranderen ?! Moet ik het gewoon opzuigen en blijven Nike Air Max 2017 Damen bewegen? Ik zou waarschijnlijk moeten stoppen met zo'n watje te zijn en het probleem gewoon negeren. Maar ooowwww ouch ouch ouch! Ik wissel ze uit. Nee, ik zuig het gewoon op. Argh, verander ze gewoon! Het duurt te lang en ik heb er geen last van. Ik was eigenlijk een irrationele peuter geworden. Godzijdank was er niemand om dat te zien!

Eindelijk hoorde ik de wijze stem van mijn goede vriend Greg in mijn hoofd echo?n: zorg voor kleine problemen voordat ze grote problemen worden. Dus toen ik bij de volgende hulppost kwam, nam ik alle 2 minuten, ging op de grond zitten en veranderde mijn schoenen. En zo was ik in een flits uit de hulppost en weer op de baan, ik voelde me tien miljoen keer beter. Een korte pauze zou nu niet te vergelijken zijn met de mijlpaal van 20 mijl die op de loer ligt als ik een mogelijke oplossing had overgeslagen. Wees niet die irrationele peuter. Neem de tijd om kleine problemen op te lossen Adidas Superstar Femme terwijl ze nog klein zijn.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến4 khách