Jeg kan godt lide at behandle hver klient som en speciel casestudie. Hver klient er forskellig, og ja, selvf?lgelig falder hvert casestudie i en bestemt 'persona' eller 'kategori.' Imidlertid er mange variabler som: branchens vertikaler; markedstendenser; markedsf?ringsm?l; forventet m?ngde, budgetbegr?nsninger, klientforventning, agenturstandard spiller en rolle i det samlede resultat. S? efter jeg har unders?gt og identificeret de vigtigste problemer og n?gleprestationsindikatorer Adidas Yeezy Boost 350 Donna og 'viser frem' mine ?h-s?-skinnende-grundl?ggende salgs- og kundeservicef?rdigheder med en klient, identificerer jeg det s?rlige tilf?lde. Afh?ngigt af om ledningen opfylder min standard for tillid, identificerer jeg hvert specielt tilf?lde og giver hvert problem en analyse. Nu tager jeg denne analyse og pr?ver at informere og uddanne klienten s? meget som muligt. Derfra skr?ddersy jeg marketingstrategier for at hj?lpe med at l?se hvert problem. Derfra satte jeg basislinjerne for forskning og udvikling og arbejder med min magi.
# 2. Google har v?ret meget gener?s over for SEO-samfundet. De tilbyder de bedste analytiske v?rkt?jer til webmastere til at samle indsigtsfulde data; forenkling af vores revisionsproces. SEO-v?rkt?jer som Google Analytics, Google Webmasters, Google Mobile-venlige testv?rkt?j hj?lper alle med Nike Air Presto Femme at give indsigt i den generelle sundhed i en speciel sag. Andre SEO-v?rkt?jer, som man kan bruge til at forbedre markedsf?ringstaktikker, er v?rkt?jer som SEM Rush eller Open Site Explorer til Adidas ZX 750 Donna specifikt at vurdere SEO-udf?relsen af ??webstedets forg?ngere og vores konkurrenter.
MARTIN HARRISON FRA KOPIFIK
# 1. Vi har pr?vet mange ting med hensyn til markedsf?ring af vores produkt, Copify. Det, der fungerer bedst for os, er et fokus p? leadgenerering gennem s?geordsm?lrettede destinationssider, som vi reklamerer for gennem opsamlingsopgaver og tankelederskab.
I stigende grad driver vi ogs? trafik gennem indholdsmarkedsf?ringsindsats som guider. Generelt finder vi ud af, at Google leder efter langvarigt indhold - 800 ord plus for at have de bedste muligheder for at rangere. Vi bruger ikke for meget tid p? socialt, da det er meget Nike Air Max 95 Homme vanskeligt at tildele en ROI.
# 2. Vi bruger et meget simpelt rankingv?rkt?j: Rank Watch - for at holde oversigt over placeringerne, men dette er det eneste betalte v?rkt?j, vi bruger.
Jeg er Nike Air Max 90 Uomo ikke en stor fortaler for dataanalyse fra forskellige kilder, jeg g?r for det meste p? tarminstinkt med hensyn til hvad der er og hvad der ikke er en god ting at g?re. Fokus p? at producere indhold, der er virkelig nyttigt, interessant og engagerende, og placeringerne vil komme. Indhold og links, der er lette at komme med, har sandsynligvis ikke meget indflydelse.