jusque dans les moindres

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

jusque dans les moindres

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 30/09/20 9:28

Toen de fotograaf van het stel, Abbey Khyl, Ashley vroeg hoe ze zich haar trouwdag voorstelde, zei Ashley: "MENSEN. Ik ga helemaal voor de mensen. Ik wil dat het dat leuke, vrolijke, familie- en vriendgerichte gevoel heeft ... Evenals het romantische gevoel voor foto's van Taylor en ik. Foto's van mensen die lachen en met ons omgaan is altijd leuk. Ik zal zeker de Sexy Aftenkjoler BELANGRIJKE mensen moeten aanwijzen, want er zijn duidelijk enkele niet zo belangrijke mensen om vast te leggen. haha. Vrijwel iedereen die op het tempelterrein was, is belangrijk. Ik zou veel liever meer foto's van mensen hebben dan details van de tafelkleden ... enz. (Ook al zijn detailfoto's geweldig) WILLEKEURIGE OPMERKING: ik hou van close-ups. Ex : Als het met een beste vriend is, zou ik het liever dichter bij onze gezichten hebben dan volledig lichaamsschoten. WE ZULLEN DE NACHT WEG DANSEN ... serieus ... mijn familie doet het hard op deze recepties. Haha. Dus we Dat moet je vastleggen.
Ik weet het niet, het is duidelijk dat elke bruid wil dat het de perfecte dag wordt en ik geloof dat het zal zijn! FOTO'S ZIJN HET MEEST BELANGRIJK VOOR MIJ en ik weet dat je het er mooi, stijlvol, uniek en LEUK uit zult laten zien. "

Taarttrends Cocktailkjoler evolueren voortdurend en worden steeds meer een statement over jou als koppel. Hier zijn een paar mooie taarttrends die het afgelopen jaar echt onze aandacht hebben getrokken.

De lente staat voor de deur, en nog belangrijker, lentehuwelijken! Hier is een blik op een mooie lentehuwelijk. Haal wat inspiratie uit het delicate kantdetail, de lichtgevende bosrijke omgeving en de betoverende bloemenkeuze. Genieten!

Metallic - De bruidswereld heeft een golf van metallic taarten in goud en gedempt zilver gezien die de oude Hollywood-glamour weerspiegelen. Deze trend leek te ontstaan ??met de populariteit van Great Gatsby en heeft verschillende variaties op dit huwelijksthema doorstaan. Eetbare glitter is nog nooit zo wijdverbreid geweest!

Verstoorde cakes - Nu 3D een ware rage wordt, zien we gegolfde en golvende cakes die een standpunt innemen. In de naam van eigenzinnigheid kiezen bruiden ruches die lijken op rokken en rollende golven die echt opvallen op een taart. Foto met dank aan Lindsay Black Photography.

Handgeschilderde elementen - Het toevoegen van speciale handtekeningen aan taarten zijn handgeschilderde elementen. Deze taartafbeeldingen zijn afkomstig van de inspiratie van de bruid en bruidegom en spreken boekdelen over hun persoonlijkheden, het huwelijksthema en hun liefde.

3D-kant - Bedankt Kate Middelton! Haar taartkeuze zorgde ervoor dat deze trend echt van start ging. Ingewikkeld opvallend kant dat bij de trouwjurk past, is behoorlijk populair geworden in taarten. Deze trend, vaak geschilderd in opvallende kleuren, maakt echt een statement.

Ombre-patronen - Ombre-cakes die zachtjes van de ene kleur naar de andere overgaan, staan ??echt Formal Dresses centraal. Deze mooie trend kan werken voor zachte of gedurfde kleuren en spreekt over een aantal bruiloftsthema's.

Naked cakes - Heb je hiervan gehoord? Sommige stellen slaan de fondant over of zijn klaar met glazuur en laten hun cake in de buff gaan. Na het stapelen van de cake en het in lagen aanbrengen van de vulling tussen de lagen, is de cake vrijwel klaar. Bestrooid met poedersuiker en smoort met vers fruit, deze naakte cakes zien er nog steeds goed uit om te eten.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến28 khách