Mensen hebben zo nu en dan opgemerkt dat ze zich niet kunnen voorstellen hoe ik alles wat ik doe, kan managen. Alsof een vaste biologieprofessor, afdelingsvoorzitter en ouder van drie actieve jonge kinderen niet genoeg is om mijn tijd te vullen, heb ik daar bovenop een boek geschreven en een zeer actieve blog beheerd.
Nike Air VaporMax Damen Oh, en laten we niet vergeten in de tijd te passen om te oefenen en te oefenenTaekwondo! Er moet iets gegeven worden. Ik heb de afgelopen 6 maanden veel tijd besteed aan het nadenken over mijn toekomst, vooral omdat deze blog, naarmate deze blog is gegroeid, steeds meer beslag heeft gelegd op de lege ruimte in mijn schema, tot het punt waarop het nu inbreuk maakt op de "Reeds gevulde"
Adidas Superstar Womens ruimte (ik heb bijvoorbeeld deze week nog geen run kunnen passen en ik ben ongeveer 2 maanden achter op het reageren op
Nike Air Max Axis Damen e-mail!). Ik vertel mensen vaak dat ik in essentie twee fulltime banen werk - deze blog neemt een enorme hoeveelheid van mijn tijd in beslag. Het probleem is dat ik graag springschoenen schrijf en schrijf. Ik hou van rennen. Ik hou van lezen en schrijven over de wetenschap van hardlopen. Ik werk graag met individuele hardlopers om
Adidas Arkyn Womens te helpen bij het kiezen van schoenen, blessures en trainingsproblemen. Dit zijn de onderwerpen die ik het grootste deel van de dag bezighoud. Ik heb ook het geluk dat ik een zeer stabiele en veilige baan heb en het is een baan waar ik best goed in ben. Ik hou echt van lesgeven, en werken met studenten in de klas vind ik het leukste aan mijn baan. Er zijn echter aspecten van mijn baan waar ik het zonder zou kunnen doen, zoals elke
Nike Air Max Vision Mujer hoogleraar waarschijnlijk zou beamen. Een eenvoudig aspect is dat ik moe
Adidas Sobakov Femme ben van het elke dag doorbrengen van 1-1,5 uur in de auto, pendelen van en naar het kantoor. Een andere is dat ik gewoon niet zo goed in de academische vorm past, maar dat is een verhaal voor een andere dag. Ik ben nu in het proces van het nadenken over de toekomst. De meeste mensen in Academia zouden me vertellen dat ik gek zou zijn
Adidas Arkyn Femme om een ??vast benoemd hoogleraarschap op te geven (om nog maar te zwijgen van salaris en voordelen) om een ??blogger te zijn, en ze zouden gelijk hebben. Maar deze blog is op dit moment mijn passie, en schrijven over wetenschap hier is gewoon op een andere manier lesgeven. Runblogger is zo gegroeid dat het nu genoeg inkomsten genereert om me serieus te laten denken een fulltime blogger te worden - het is nog geen vaste weddenschap, maar ik denk dat ik meer tijd zou kunnen besteden om het in te
Nike Air Vapormax Donne zetten om erbij te geraken. Dus dit is
Nike Air Max 90 Mens Blue waar ik nu ben, en vergeef mijn tirade, maar ik moest daar wat gedachten uiten. Deze blog is mijn klankbord en mijn plek om gedachten te laten ontsnappen uit de beperkingen van mijn brein. Ik heb besloten om voor een jaar een onbetaald verlof van mijn academische positie aan te vragen om de zaken een
www.heinohellwig.de beetje op te lossen. Ik heb ook een zakelijke kans waar ik erg enthousiast over ben, namelijk doen waar ik het meest van houd, en daar kom je de komende maanden meer over te weten.