We kwamen aan bij kilometer drie en het was tijd om de snelheid op te pakken, dus ik scheurde mijn vuilniszak af, zodat ik eindelijk mijn armen kon bewegen. Een halve mijl verderop kwam de kip terug in beeld - nu was ik gescheurd: blijf bij het raceplan of vang de kip. Als ik alleen was geweest, had ik het opgejaagd zoals kolonel Sanders.
Les 4 - het gaat niet om jou, het is hun race. Laat je ego niet Nike Air Max Jewell Femme de overhand krijgen.
We zagen mijn ouders een paar keer juichen in de volgende paar mijlen. Na vier jaar deze race te hebben gesteund, hebben ze het tot een kunststuk gemaakt en een vrouw naast ons vroeg of ze ze voor de duur van de race mocht adopteren.
Toen we zes mijl bereikten, begonnen we de opening tussen ons en de kip te dichten. Ik keek naar mijn metgezel en, wetende wat ik aangaf, gaf hij me de knik. We renden langs de kip terwijl we langs The Cock Inn liepen - je kon dit niet verzinnen.
Toen we op kilometer 10 kwamen, was het duidelijk dat onze negatieve splitsing negatiever zou moeten zijn dan ik had gehoopt. We hadden drie mijlen van 8 minuten nodig om onder 1:55 terug te komen. Mijn benen wilden echt niet zo snel rennen, maar ik was er om een ??klus te klaren. We zweefden door het veld en klokken een paar 7,30-iets Nike Internationalist Hombre mijlen.
Nu is mijn tempo misschien langzamer dan ik over 13.1 mijl, maar als het gaat om een ??sprint eindigt hij me elke keer. We raken de laatste 100 meter en hij vertrok - dat is dankbaarheid voor jou. Hij eindigde een paar seconden sneller dan ik in 1:52, de trotse eigenaar van een nieuwe PB.
Over twee weken loop ik rond met Liz Goodchild rond de marathon van Frankfurt, aangewakkerd door Duits bier en positieve gevoelens. Laten we hopen dat we er een hattrick van kunnen maken.
Nadat ik de finishlijn van mijn ijzeren triatlon had overschreden, kreeg ik veel felicitaties. Sommigen vroegen wat de volgende was. Ik wankelde naar de gastvrije tent, at een vegetarische worst in een broodje burger en dronk een enorme koffie. Dat was het volgende en alles waar ik op dat moment om gaf.
Een paar mensen hadden gevraagd welke races Nike Internationalist Femme ik in 2014 zou gaan doen, maar behalve de marathon van Londen waar ik nu al jaren aan werk, had ik niets gepland buiten de finishlijn bij The Gauntlet. Zelfs de reis naar huis was nog niet doordacht. Ik propte mezelf, mijn doorweekte duikpak en mijn fiets in Katie's auto (bedankt!), Gevolgd door een trein en de achterkant van een zwarte taxi.
Een taxirit van £ 30 met de vage geur van wee die later uit mijn wetsuit kwam en ik bleef achter om die tweets te beantwoorden. Wat nu?
Sommige berichten die ik ontving noemden me inspirerend. Het was leuk om te lezen, maar ik zie mezelf niet zo. Dat is het ding over inspiratie - het komt van allerlei plaatsen. Soms kunnen gewone mensen om je heen die nieuwe uitdagingen aangaan en deze zo goed mogelijk doen - hoe traag ook - inspirerend zijn.stneots_swim
Ik antwoordde op een tweet van Kat Nike Internationalist Femme met: "Het is verbazingwekkend wat je kunt als je de grote kans op mislukking accepteert en hoe dan ook."
Ik wist toen ik aan dit triatlonspul begon dat er een goede kans was dat ik het niet zou kunnen doen - dat mijn zwem slecht zou gaan, dat mijn fiets een lekke band zou krijgen of een gebroken ketting, dat ik de knip zou missen- tijden en worden gedwongen om uit de race te stappen. Maar ik ging door ongeacht.
Terwijl ik over de motorfiets fietste, vroeg ik me af wat de volgende was. Heb ik mezelf echt willen overtuigen om een ??race twee keer zo ver te rijden? Kan ik het doen? Voor de laatste 10 mijl van de fiets terwijl ik snikte naar de heuvels, was het antwoord nee. Toen ik mijn rennende benen vond en vastmaakte rond de renbaan, werd dat geen misschien. En terwijl ik een week later op mijn bank zat en een week vrij nam Nike Air Max 270 Damen van hardlopen, fietsen of zwemmen, werd het een ja.
Er zijn geen 'makkelijke' ironman-evenementen, maar het blijkt dat ik heel moeilijk was. Dat geeft me hoop voor wat er gaat komen. Omdat ik volgende zomer in de rij zal staan ??om Ironman UK te starten in Bolton - een race waarvan wordt Nike Air Max 95 Mujer gezegd dat het een van de meest uitdagende Ironman-fietscursussen in Europa is.
Door de afstand van de race voel ik me lichamelijk ziek, zijn de benodigde maanden van training vrij angstaanjagend en de cut-off tijden voor het fietspad maken het risico dat ik behoorlijk hoog faal. Maar ik ga het toch proberen. Omdat ik niet bang ben voor mislukkingen en er geen uitdaging is om dingen te proberen waarvan je weet dat je het kunt doen.