wieder sicherer in meinem

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

wieder sicherer in meinem

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 25/12/19 14:24

Toen mijn familie en ik op zoek waren om te verhuizen, waren de paden een van de dingen die me naar het Phoenix-gebied trokken. Er zijn een breed scala aan trail-opties in het grotere Phoenix-gebied, van vlakke woestijnlussen tot beklimmingen op steile rotsachtige beklimmingen. Terwijl we in een vlakke woestijn net boven 1000 voet zitten, voelt het alsof iemand de toppen van bergen heeft afgesneden en ze door de stad heeft bezaaid. Plus, geweldige avonturen naar de Grand Canyon of Flagstaff, met enige echte hoogteverschillen, zijn slechts een dagje Adidas Superstar Mujer weg. Omdat er zoveel opties zijn om uit te kiezen, ga ik me concentreren op de West Valley waar ik woon om enkele suggesties te geven over waar te rennen.

Dit zijn mijn thuispaden en ik heb echt geluk dat ik ze heb. White Tanks maakt deel uit van het regionale parksysteem van de provincie Maricopa, en hoewel er een dagelijkse toegangsprijs van $ 7 is, kunt u een jaarkaart krijgen voor $ 85 waarmee u in een van de 13 regionale parken komt. De witte tanks zijn vernoemd naar uitgeholde gebieden in de witte rotsen die fungeerden als reservoirtanks voor de Hohokam-stam. Zoals met alle regionale parken, biedt White Tanks een natuurcentrum en interpretatieve programma's, en dit park heeft de toegevoegde bonus van een regionale bibliotheek. Er is een scala aan paden, en die het dichtst bij het natuurcentrum en parkeerplaatsen zijn vlak en relatief snel. Hoe verder je gaat, hoe steiler en rotsachtiger het wordt. Mijn favoriet is de Nike Air Max 270 Damen 18-mijlslus die rond het park loopt en de hoge afgelegen paden van Ford Canyon, Mesquite en Goat Camp omvat. In het voorjaar vind je bloeiende cactussen en er is ook een scala aan dieren in het wild. Ik heb slangen, hagedissen, eekhoorns, jackrabbits, coyotes en javelina gezien. Ik weet dat er ook ergens bergleeuwen zijn, en ik ben tegelijkertijd teleurgesteld en opgelucht dat ik er nog geen ben tegengekomen.

In Waddell is er de Out West General Store die ontbijt en broodjes serveert, evenals lokale en niet-lokale snacks. Het herbergt nu ook de Java Trolley. Bovendien is het een coole plek om rond te kijken. In Surprise, de dichtstbijzijnde stad, is er behoorlijk goed Aziatisch eten. Onze favorieten zijn Saigon Kitchen en Fresh Wasabi.

Een van de grote troeven van Lake Pleasant-park is het feit dat het een meer is midden in een woestijn. Dit betekent coole wind en een plek om een ??duik na het lopen te nemen als je wilt. Er is een mooi parcoursysteem dat het ene uiteinde van het park met het Adidas Superstar Hombre andere verbindt, hoewel dit niet rond Adidas Ultra Boost Damen het hele meer loopt. Yavapai Point biedt een geweldig uitzicht op het meer. Er is ook Wild Burro-pad, genoemd naar de burros die hier overvloediger lijken dan in andere delen van de westvallei.

Als ik in mijn MyFitnessPal-grafiek kijk, heb ik 15 pond gewonnen sinds mijn moeder de diagnose kreeg. (Wat is emotioneel eten ?!) Ik zou graag terug willen naar het gewicht dat ik had toen ze ziek werd, maar nog belangrijker, ik wil in mijn kleren kunnen passen en me weer meer zelfverzekerd voelen. Ik geef mezelf het hele jaar om dit doel te bereiken. Voor nu, wat dat voor mij betekent, is dichter bij Paleo eten (dat is wat in het verleden het beste voor me werkte) en doen wat een vriend "Vochtig januari" noemt. Dus niet droog januari ... maar minder dronken. Ik focus me ook meer op krachttraining in combinatie met mijn hardlopen - ga naar zowel Uplift Nike Air Max Command Femme (disclaimer: gratis omdat ik met hen op sociale media werk) en Orangetheory.

Ik zou heel graag willen dat deze nieuwe focus op kracht + hardlopen resulteert in een PR. Idealiter de helft, maar ik weet dat dat op dit moment behoorlijk ambitieus is, dus ik neem elke afstand. (Misschien 15K of 10 miler; dat is nu mijn langzaamste race PR.)
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến9 khách