Hoofdtelefoon met ruisonderdrukking. Ik heb er een paar jaar geleden een paar voor Kerstmis, en laat me je vertellen, het is als een feest in je oren. Ik draag ze meestal Nike Air Max Tn Herren alleen op vluchten, maar nadat ik deze week nog een iPhone-hoofdtelefoon had gebroken, bracht ik deze aan het werk. Het maakt me niet uit of ik op een tool lijk, er is een feest in mijn oren en je bent niet uitgenodigd.
Korte broek. Dit is mijn jam op vrijdagmiddag in de zomer. Ik zou er waarschijnlijk mee weg kunnen komen door ze gewoon met platte sandalen te dragen, maar ik trek ze meestal aan met een paar hakken om het minder te maken alsof ik een korte broek draag om te werken ... en dan Adidas Superstar Mujer zijn ze niet meer casual. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik ergens mee weg kom, ook al is mijn kantoor vrij ongedwongen als ik geen klanten ontmoet.
(Over shorts gesproken, elk paar shorts dat J. Crew maakt is geweldig, niet alleen deze. Ook zijn degenen bij de outlet half zoveel als die in de winkel, en vrijwel hetzelfde.)
De LEKI Micro Trail Pro-paal is speciaal ontworpen voor trailrunners, van de grond af [geen trekkingpaal omzetten in een trailrende paal!]. Dankzij dit volledig nieuwe ontwerp heeft LEKI een ongelooflijk Nike Air Max Motion Uomo lichtgewicht en comfortabele paal voor trailrunners gemaakt ... van de paal tot de greep tot de riem. Ze hebben een Trigger Shark-systeem ontworpen dat een nieuwe manier is om je aan je paal te bevestigen. In plaats van je hand door een klittenband te laten glijden, heeft het Trigger Shark-systeem een ??halfhoge handschoen van mesh die stevig om de Nike Air Zoom Pegasus 36 Hombre palm van je hand past. Tussen uw duim en wijsvinger bevindt Nike Air Max Tavas Womens zich een kleine lus die in de bovenkant van de Micro Trail Pro-handgreep wordt geklikt ... en vervolgens wordt verwijderd met een druk op de triggerknop met uw duim. Dit klinkt ingewikkeld, maar het is een geweldige functie - bekijk de foto's voor een beter begrip. Het Trigger Shark-systeem biedt ook verschillende soorten handschoenen die u kunt gebruiken voor verschillende seizoenen. We namen deze LEKI Micro Trail Pro-stokken mee voor het epische off-trail avontuur dat hierboven werd vermeld en ze konden net zo goed kuieren! Er waren geen deuken na acht uur dichtslaan tegen rotsen en de Trigger Shark-halfhandschoen werkte prima toen we polen verwisselden voor hands-on-rocks klauteren.
De Raidlight Compact Carbon Ultra Pole is een lichtgewicht, stevige paal met een ademende grip en verstelbare polsband. Deze set wandelpalen Adidas Eqt Support Adv Damen helpt je om vol vertrouwen technische paden te volgen. De palen vallen in drie delen uiteen, zodat je ze gemakkelijk in je rugzak kunt stoppen of ze snel kunt inzetten wanneer het parcours technisch wordt. De Compact Carbon Ultra Pole is volledig gemaakt van koolstofvezel met versterkingen waar de opvouwbare stukken samenkomen voor extra duurzaamheid. De handgrepen zijn gemaakt van EVA-schuim voor een comfortabel gevoel, terwijl de lichte, flexibele polsbanden zich gemakkelijk aanpassen. Ze hebben ook een duurzame wolfraamtip aan het uiteinde van elke paal met een massief rubberen afdekking [ik hield deze tipafdekking eigenlijk aan tijdens het lopen van een rotsachtiger pad omdat het het constante klikgeluid op afstand hield terwijl het nog steeds grip bood].