duurzamer zijn dan de meeste andere

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

duurzamer zijn dan de meeste andere

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 4 18/07/18 13:50

Mijn algemene indruk is dat de Motion III een schoen is die ik perfect zou kunnen gebruiken voor het eten van kilometers. Het is geen schoen die ik voor snelheid zou Nike Air Presto Mujer kiezen, maar het is een schoen die ik graag gebruik voor lang hardlopen. Het werkt gewoon.
Nu de grote vraag - is deze schoen de adviesprijs van $ 175 waard? Hier worden dingen lastig. Persoonlijk zou ik nee zeggen. Er zijn veel schoenen die voor minder dan $ 100 verkopen, en ik zou net zo tevreden zijn om te gebruiken voor het eten van kilometers. De Newton Energy kost $ 60 voor $ 60 en werkt net zo goed, zo niet beter. Newton zou zeggen dat hun schoenen duurder Nike Roshe Run Dámské zijn om te maken en dat ze duurzamer zijn dan de meeste andere schoenen. Ik vind het argument over duurzaamheid nog steeds discutabel - sommige mensen kunnen 1000 mijlen uit een paar halen, maar anderen kunnen de oren of de hiel buitenzool dragen in veel minder. En er zijn mensen die 1000 mijl uit een veel goedkopere schoen kunnen halen. Dus voor mij is dit geen schoen die ik zebyswiedzial.pl voor mezelf zou kopen (en ik zal mijn paar doneren, net als mijn praktijk met de meeste media-voorbeelden nadat een beoordeling is voltooid). Maar als je een fan bent van eerdere versies van de Motion en ge?ntrigeerd bent door het ontwerp met 5 oren, kan ik het ten zeerste aanbevelen. Geweldige schoenen of dit is niet aan de orde, ik heb geprobeerd het op het forum te plaatsen, maar kon het niet uitvinden. Mij ??is verteld dat ik te veel pronatie heb, en daarom Adidas Stan Smith Womens ben ik na een stressfractuur uit kinvaras gegaan. Ik heb nu de pure cadans 1 (die me pijn bezorgt) en de asics gt2000 (die gewoon niet geschikt voor mij zijn) gerund. Ik denk aan de lancering van de beken, maar ben bang dat het mijn pronatie zal vergroten vanwege een recent artikel waarin staat dat sommige neutrale schoenen de pronatie vergroten omdat ze bedoeld zijn om supinatie Nike Air Vapormax Mujer tegen te gaan? Ik vraag u om hulp, omdat al uw artikelen zo logisch zijn en gemotiveerd. Ik ga volgend jaar op collegiaal niveau lopen en heb een goede schoen nodig om consequent te trainen. Ik ben 5'11 "140 lbs met een middenvoetaanval. Heel erg bedankt voor je hulp! .Disclaimer- Ik ben een vertegenwoordiger voor Newton in de South Central US. Ik hoop dat ik hier niet op mijn tenen sta, maar ik dacht dat ik zou ingaan om te zien of ik wat inzicht kon Nike Air Max 1 Womens bieden.
Met de introductie van het 5lug-platform zijn we teruggegaan naar de tekentafels over het structureren van onze ondersteunende schoenen. We gebruikten traditioneel een milde post in schoenen zoals de Motion, Distance S en Isaac S. Met de nieuwe Motion en Distance S is er geen posting betrokken, maar het is nog steeds een geweldige ondersteuningsschoen voor mensen die wat Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen extra's nodig hebben. De functies die deze twee schoenen van hun neutrale broers en zussen scheiden, zijn een iets breder platform door de middenvoet, iets ondieper flexibele groeven (nog steeds grote flexibiliteit, net niet zo veel als de zwaartekracht / afstand), extra rubber op de mediale hiel en extra omsnoering in het bovenste deel. Het is geweldig omdat neutrale hardlopers geen reden hebben waarom ze niet in onze supportschoenen kunnen rennen, maar mensen www.bezvazeme.cz die wat hulp nodig hebben, kunnen ook profiteren. De beweging is, naar mijn mening, een van onze meest veelzijdige schoenen die we ooit hebben gemaakt.
De Distance III wordt een stuk flexibeler en ook lichter. Nieuw voor 2014- de membraantechnologie is afgestemd op de afstand, zodat deze steviger is dan de zwaartekracht / beweging, wat zorgt voor een meer "sprankelende" en Nike Air Max 90 Womens Pink responsieve rit voor mensen die van een snellere of stevigere schoen houden. Ik heb gemerkt dat Nike Air Max 2017 Mujer mensen die van onze vorige schoenen hielden echt van de Afstand (of Afstand S) genieten en dat mensen die niet echt van het gevoel van de oren hielden, aangenaam zijn weggeblazen door de Gravity / Motion.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến9 khách