Het stelt ons in staat om

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

Het stelt ons in staat om

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 09/08/18 11:18

Een van de grote trends die ik zie, is een aanval van draagbare bewakingsapparatuur die aspecten van je draaiende biomechanica kan meten. Ik ontving bijvoorbeeld een Garmin Forerunner 620 voor Kerstmis. De Garmin 620 is uniek onder Garmin-horloges, omdat het de mogelijkheid biedt om een ??hele reeks nieuwe variabelen te meten als onderdeel van de nieuwe reeks "hardloopdynamiek" die wordt verzameld door de HRM-Run-monitor die gekoppeld is aan het horloge. Ik ben nog maar net begonnen met het spelen met de 620 (ik ben er tot nu toe dol op, hopelijk krijg ik binnenkort een eerste indruk), maar ik weet nog niet zeker wat ik moet doen met de gegevens die het mij bezorgt. Hier is een voorbeeld van een samenvatting van de gegevens van een Nike Air Max 2017 Womens run van een paar dagen geleden:
Ten eerste is er geen enkele manier waarop mijn maximale hartslag op die run 188 bpm trof - het was een langzame serie met mijn hond op zeer ijzige en natte oppervlakken - soms moeten we ons ervan bewust zijn dat deze apparaten fouten maken. Naast standaard hartslaggegevens , spuwt het horloge gegevens uit over trainingseffect, cadans, verticale oscillatie en grondcontacttijd.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een data-geek, en het kunnen opwinden van dit spul prikkelt me. Een van mijn doelen voor de komende weken is om te experimenteren met het horloge en te zien hoe de cijfers veranderen met verschillende omstandigheden. Ik hoop ook de wetenschappelijke literatuur een beetje over enkele van deze variabelen te verdiepen en te zien wat ik kan bedenken, dat van praktische waarde kan zijn voor alledaagse Adidas Superstar Mens hardlopers. Maar op dit moment vertegenwoordigen ze meestal een nieuwsgierigheid (misschien met uitzondering van cadans, waar ik een redelijk goede greep op heb). Sensoria Smart Sock AppHet probleem dat ik heb met een deel van de tech die uitkomt, is dat complexe biomechanische informatie te overdreven vereenvoudigd kan worden tot het punt waarop het zijn betekenis verliest www.hijosdelvacio.es of daadwerkelijk schade aanricht. Om een ??voorbeeld te geven, Techcrunch heeft onlangs een artikel en een artikel over het onderwerp gezondheidstechnologie gepubliceerd en daarin zijn de nieuwe Sensoria Smart Socks te zien. De Sensoria-sokken bevatten textielsensoren die de locatie van het voetcontact kunnen meten, en ze kunnen dus realtime feedback geven bij een voetstaking (zie afbeelding van de app van Sensoria links). Als iemand die in een kliniek werkt aan Nike Air Max 90 Femme Noir een ganganalyse, kan ik zien waarde in zo'n gadget (als het goed werkt) voor een klant die een zeer goede reden heeft om te overwegen zijn voetaanval te veranderen en iets nodig heeft om ze op de taak te houden. Maar mijn zorg is wanneer je een regel als deze ziet een in het Techcrunch-artikel: "De Sensoria-smart-sok heeft de juiste diagnose gesteld dat ik de rookiefout van Adidas Superstar Femme Noir de hardloper op het lopen van de hiel maak, wat leidt tot een knellende pijn bij het trainen." Ik weet niet zeker of ik een hiel zou noemen die de fout van een "runner's rookie treft" , "Noch denk ik dat we enig sterk bewijs hebben om over de hele linie te zeggen dat het slaan van de hiel slecht is of kniepijn veroorzaakt. Wat meer is, het verplaatsen van een hielcontact naar een voorwaartse slag brengt een bepaald risico met zich mee vanwege de veranderingen in www.aromery.co.uk de belasting van de onderste ledematen die optreden. Aangezien hardlopers vaak overmatig enthousiast zijn (om het mooi uit te drukken!) Met dingen die prestatieverbetering of blessurepreventie beloven, kan het tegenovergestelde resultaat net zo waarschijnlijk zijn: de Sensoria vertelt je dat je een hielspeler bent, je probeert actief verander dat snel omdat je denkt dat Nike Air Presto Mujer hak slaan slecht is, en je eindigt met het breken van je voet of het versnipperen van je kuiten.
Het punt hier is dat als de Sensoria werkt zoals aangegeven, het onder de juiste omstandigheden een erg cool hulpmiddel zou kunnen zijn, maar mijn angst is dat het in werkelijkheid een onnodig gebruikt hulpmiddel zal zijn om mensen van vorm te veranderen die beter af zouden zijn blijf bij wat voor hen werkt. Dus om een ??einde aan deze tirade te maken, zal ik zeggen dat ik onderweg even enthousiast ben als iemand over de technologie. Het stelt ons in staat om dingen te meten (of op zijn minst dingen in te schatten, omdat de nauwkeurigheid misschien niet perfect is), betaalbaar dat voorheen alleen in een high-tech laboratorium kon worden gemeten. Maar laten we niet overdreven enthousiast raken over de dingen die we meten totdat we een Nike Air Max Tavas Womens goed begrip hebben van wat het ons vertelt en wat de praktische betekenis van dergelijke gegevens is.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến6 khách