Jag var i en butik som heter Reny i Bridgton, Maine f?rra veckan n?r en ?ldre kvinna, f?rmodligen i hennes 80-tal, gick upp till mig med ett stort leende i ansiktet och hennes finger riktat mot mina skor. "Du g?r ett uttalande i dem!" Sa hon och skrek n?r hon fortsatte p? f?rbi mig www.luzdevelas.es nerf?r g?ngen. Jag hade ett par fluorescerande orange Under Armor SpeedForm skor, och jag m?ste Adidas ZX Flux Femme h?lla med den gamla kvinnans kommentar - dessa skor ?r sv?ra att sakna! Innan de skickade mig SpeedForm hade jag aldrig k?rt i ett par Under Armor-l?parskor . N?r det g?ller att k?ra skodon, hade jag alltid t?nkt p? dem som en tillverkare av mode-atletiska skor catering till ton?ringar och college barn. De skickade mig nyligen ett par Toxisk 6-sko och det gjorde inte mycket f?r att ?vertyga mig om att de var seri?sa om att g?ra en bra l?psko - det ?r en ganska snygg sko och ?vre gr?vde i mitt b?geomr?de med varje g?ngsteg - Jag har inte riskerat att springa i dem ?nd? (det finns bara s? mycket fotskador som jag ?r villig att riskera med att skriva recensioner). S?som Skechers nyligen har gjort med sin Run Run-l?pskor, verkar Under Armor Nike Air Presto Femme nu som de g?r ett drag mot att producera legitima prestanda l?parskor. Med SpeedForm har de en Nike Air Max 2017 Mujer mycket imponerande tilltr?de till denna nisch. Speedform har en intressant marknadsf?ringshistoria bakom den, eftersom den ?vre var designad i en bh-fabrik (UA ?r v?lk?nd f?r sina prestanda atletiska kl?der trots allt!). Det ?r en riktigt unik ?vre genom att det finns mycket f? s?mmar, ?ven i h?len (vet inte om dig, men det sysar f?r mig att ordet "s?ml?st" anv?nds alltf?r ofta f?r sko?verdelar som ?r l?ngt ifr?n s?ml?sa) . De s?mmar som finns n?rvarande tappas ?ver av en svetsad ?verl?ggning (se de m?rkorange band p? sidorna i bilderna ovan) vilket g?r dem v?ldigt plana och sl?ta. Teoretiskt skulle detta g?ra skon perfekt f?r strumpl?pning (mer om Nike Air Max 95 Womens detta p? en minut, men det gick inte f?rbi mig s?). Bel?ning ?r en video som ger en bra Nike Air Max 95 Femme k?nsla av den unika ?vre:
?vre ?r verkligen bekv?mt, och f?rsta g?ngen jag satte dem p? var jag Nike Air Max 90 Womens verkligen imponerad av passformen och k?nslan. Som en avslappnad sko skulle jag kunna b?ra dem sockless utan n?gra problem. Den ?vre ?r gjord av en halvstr?ckt, n?stan neoprenliknande material, men det f?rsvinner inte som en neoprenstopp. Under Armor l?ggs h?l ?ver ?vre f?r att till?ta gott om luftfl?de och framfoten ?r strukturerad p? ett s?dant s?tt att det inte kramar huden noggrant som adidas adipure Gazelle eller Nike Free 3.0 v5. Detta ?kar dessutom luftens f?rm?ga att str?mma genom skon. Nedre delen av det ?vre materialet ?r att det tenderar att absorbera vatten och svettas och torkar inte s?rskilt snabbt.Internat ?r den ?vre delen av Nike Air VaporMax Damskie Speedform b?de mjuk men ?nd? s? grov samtidigt. Det ?r sv?rt att beskriva, men materialet ?r mjukt Nike Air Max 90 Damen Pink vid ber?ring, men det s?tt det ?r v?vt skapar en puckered k?nsla - du kan l?tt g?ra vad jag menar Nike Air Max 90 Hombre p? bilden nedan. Det h?r ?r f?rmodligen det enda stora klagom?let jag har om skon - n?r jag k?r suddig fick jag lite friktion under min fot och ?r orolig f?r att heta fl?ckar kan bli bl?sor ?ver l?ngre avst?nd. Jag rekommenderar att de sl?pper ut fodret, ?tminstone p? fotb?dden, i framtida iterationer. Detta var inte ett problem n?r man hade p? sig strumpor.