placerer i de fleste hver race

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

placerer i de fleste hver race

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 4 21/11/18 15:07

For ti ?r siden for en jobtest var jeg n?ppe i stand Nike Air Max 270 Womens til at afslutte en 3-mile k?rsel lige under 27min, cutoff. Det var mig at give alt, hvad jeg havde og k?rer hurtigere end jeg nogensinde har gjort og nogensinde har siden da indtil dette ?r. Jeg plejede at v?re en h?rd h?l angriber og mine skind og kn? ville eksplodere med en halv mil. Selv moreso ville mine lunger bare bede om barmhjertighed, hvis jeg tvang mig til at udholde den akutte smerte i mine ben. Jeg l?b aldrig mere end en mile ad gangen siden da. Det var lidt underligt, for jeg har faktisk altid v?ret en smuk atletisk fyr og deltog i masser af kontakt og bek?mpe sport. Jeg var ogs? altid meget god til sprint.
I l?bet af Nike Air Max 95 Womens marts opdagede jeg en minimalistisk sko i butikken, som f?rte mig til at l?se om begreberne omkring UGG Bottes Pas Cher l?bende gang. Jeg bestilte et par Mizuno Ronin 2'er efter at have l?st din anmeldelse og forslaget om at bruge det som en overgangssko. Mine tidligere sko i de sidste 4 ?r var Saucony Omnis. Med en polstring inders?l p? toppen af ??soklen. Jeg troede, jeg havde brug for s? meget pude som muligt for at lindre den utrolige smerte i mine kn? og skinner. Ser tilbage er jeg sikker p?, at det opfordrede mig til at h?len sl?r som sk?r. For mit f?rste l?b nogensinde i m?neder fors?gte jeg bare ikke at tage gigantiske trin, men i stedet n?sten blandede mine f?dder langs, flydende lige over jorden. Jeg l?b 1,5mins nonstop den dag i Ronins f?r mine lunger endelig f?lte sig utilpas (mine kn? og skinner var fint). Det var helt en f?lelse at Nike Air Max Classic BW Womens endelig bryde 1 mile barrieren uden at ville kaste op. Siden da har jeg holdt under 9mm i h?l drop og Nike Air Max 2016 Mujer jeg har ingen tvivl jeg har overg?et til en midfoot strejke (jeg har brugt video og holdt styr p? mit eneste slid) .Jeg konkurrerer regelm?ssigt i 5Ks nu og hurtigt blev en sammenh?ngende top 80-90% percentile placerer i de fleste hver race. Jeg har overlevet en 10-mile trail l?be og er nu tr?ner for en halvmaraton. Jeg ?rer meget forandringen i gangen for st?rstedelen af ??dette. Jeg brugte ogs? Mizuno Ronins som en overgangssko, en slags. Jeg plejede at tr?ne i bulkier sko som Mizuno Inspire og var en h?l angriber. Det var underligt, da det ganske ofte f?lte klumpet. Jeg lagde m?rke til, at i l?b hvor jeg havde p? racerfladder, ville jeg have mere af en mid-forfoot strejke, s? ville mine kalve skrige efter mig. Hvor meget fornuft Nike Air Max 98 Femme gjorde det for at tr?ne p? en m?de og k?re en anden? Jeg har altid syntes at besk?ftige mig med skader Nike Air Max Vision Womens ogs?. Jeg gik ud og fik mig et par VFF'er, men inds? jeg ikke var klar til at k?re i dem med det samme. Hvad jeg gjorde for at bygge op til det var langsomt arbejde i mindre sko. Jeg begyndte at blande i flere k?rsler i Elixirerne, s? var det ganske snart alle mine k?rsler i Elixirerne. Derefter arbejdede jeg i l?ber med Ronins, og s? var det n?sten alle mine l?b med Ronins, og i hele processen s?rgede jeg for at fokusere p? forfoden landing. Efter et par m?neder af dette var resultaterne ganske forbl?ffende. Hver l?b f?lte sig fantastisk, og i en alder af 31 (tilbage i 2011) pr?senterede jeg p? n?sten enhver afstand. Min vej 5k PR UGG Bottes Homme overgik endda min gamle college PR, der blev k?rt p? banen. Mine quads, som altid blev knutet og Nike Air Max 270 Donne sl?et, var temmelig glatte og st?rkere end nogensinde.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: placerer i de fleste hver race

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 3:19

donguyen23

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]3 khách