hvis du udelukker min

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

hvis du udelukker min

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 23/11/18 10:28

For omkring en m?ned siden skrev jeg et indl?g om,Nike Air Max Tavas Femme hvordan jeg havde brug for at tage kontrol over mit meget travle Adidas Superstar Womens Pink og stressfulde liv. Jeg er glad for at rapportere, at jeg har besluttet at tage min fremtid ved hornene og k?mpe den i den retning, som jeg synes er rigtig for mig og min familie. Jeg har bedt om og har f?et et ?rs ubetalt frav?r fra mit job som en fastskolet professor og afdelingsformand - begyndende i maj 2013 vil jeg v?re "ledig" og jeg kunne ikke v?re mere begejstret ( ja, ring mig gal!). Vil det blive en permanent ferie? Jeg er ikke sikker endnu, og hvad der sker i l?bet af de n?ste 9-10 m?neder vil sandsynligvis tr?ffe den beslutning for mig. Min vigtigste motivator for at tage dette skridt er, at jeg elsker at skrive denne blog, og den er vokset til det punkt, hvor jeg faktisk overvej det at v?re et Nike Air Max 90 Mujer Blancas job snarere end en hobby (og en meget tidskr?vende ved det - Nike Air Force 1 Dames p? en god m?de!). Jeg er ogs? motiveret af det faktum, at jeg elsker at arbejde med l?bere - jeg nyder sm? ting som at hj?lpe folk med skovalg, uddanne sig om at k?re videnskab, og det er utroligt gl?deligt at have nogen tak for at hj?lpe dem med at overvinde en skade eller n? en ny fitness milep?l. Jeg nyder ogs? det gaitanalysearbejde, jeg har lavet p? det seneste med en lokal terapeut, og jeg er klar over, at jeg ikke kan bygge videre p? denne type arbejde p? mit nuv?rende ans?ttelsessted (lang historie ...). Jeg vil ikke lyve og sige, at denne beslutning ikke indeb?rer en vis m?ngde risiko (m?ske meget af det!), men jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis jeg ikke gik videre med det. Jeg vil tage et stort indkomst hit ved at tage dette trin (i hvert fald i starten), Nike Air Max Command Womensmen jeg lever ikke et ekstravagant liv (hvis du udelukker min Adidas ZX 850 Dames skoindsamling!), Og for mig er lykke vigtigere end penge. Hvis jeg kan g?re det ?konomisk, ved at forf?lge det, jeg elsker, vil jeg v?re mere end tilfreds. Jeg er nu p? et meget godt og godt sted, og jeg er s? energisk som jeg har v?ret i lang, lang tid. Hvordan har jeg n?et dette punkt? P? grund af dig! Alle de mennesker, der l?ser og deler mine ramblings har vist mig, at det er muligt at leve som en onlineforfatter (dette emne er noget, jeg er ogs? meget lidenskabelig over, og jeg skal skrive om oftere!). Du har vist mig, at gode ting kan ske, n?r du f?lger din lidenskab, selvom det ligner fuldst?ndig lunacy i starten. Blogs overlever ikke uden st?tte fra deres l?sere, og derfor er jeg skyldig alle, der tager et ?jeblik af deres dag for at l?se og dele, hvad jeg skriver Adidas NMD Womens her. Tak - din st?tte betyder mere end du kan forestille dig, www.neonray.co.uk og jeg vil f? brug for det endnu mere i det kommende ?r! Da ?ret kommer til ende, er det tid endnu engang for mig at reflektere over de mange sko, jeg har k?rt i de seneste 12 m?neder. Der er masser af standouts (jeg vil bryde mine "bedste" lister i tre kategorier i ?r, m?ske have en klar senere i dag), men ogs? flere sko, der underwhelmed trods en stor forventning.
Hver gang jeg skriver noget kritisk om en sko, er der folk, der bliver lidt forn?rmet - det er ok, men husk, det er min personlige liste og ikke et fors?g p? at fort?lle dig, at din yndlingssko er elendig! En af de ting, jeg elsker om l?bere, er at de er lidenskabelige med hvad de s?tter p? deres f?dder, s? jeg undskylder p? forh?nd, hvis jeg rammer Nike Air Max Tavas Womens en nerve
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: hvis du udelukker min

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 3 27/11/18 13:46

donguyen23

Được cám ơn: 0 lần

Re: hvis du udelukker min

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 3:06

donguyen23