skoplickan och min

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

skoplickan och min

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 29/11/18 10:43

En bidragsgivare p? Runblogger Forum har just lagt upp en l?nk till specsidan f?r en uppdatering till New Balance MT110 trailerskoen p? Running Nike Air Max 90 Mujer Warehouse. Med tanke p? de branta rabatterna som jag nyligen sett p? den ursprungliga MT110 (s?ljs till under $ 50 p? 6 PM), misst?nkte jag att n?gon slags uppf?ljare var p? v?g, och jag hoppades att New Balance skulle ta upp vad jag var en d?dlig fel i den f?rsta versionen. (anm?rkning - n?r jag f?rst postade det h?r h?nvisade jag till skon som MT110v2 - per David Henrys kommentar nedan ser det ut att det h?r ?r en mindre uppdatering till MT110 och inte en v2). Den ursprungliga MT110 hade alla makings av en n?stan perfekt hybrid trailesko - rymlig www.aromery.co.uk framsida, l?ttvikt, l?g ridning och l?mplig f?r b?de p? och utomhus. Men jag hade problem med dem n?stan omedelbart p? grund av en uppbyggnad av den laterala ytters?len under framfoten som gjorde mina f?tter lutar in?t bara st?ende i skor. Efter en 10 milsp?rk?rning p? 110-talet Balenciaga Speed Trainer Womens utvecklade jag ?mhet i min bakre tibials?nde (tibialis posterior muskel ?r ansvarig f?r att st?dja b?gen och motst? fotens in?tg?ende rulle efter kontakt). Det h?r var en sm?rta som jag inte hade upplevt tidigare, och jag ?r ?vertygad om att skon orsakade problemet. Jag lagde skor, sm?rtan gick bort och jag har inte k?rt i dem sedan. En annan fr?ga som jag sett har rapporterat ?r att den ?vre delen av MT110 hade en tendens att riva om den fick fast p? n?got l?ngs sp?ret, s? h?llbarhet var ocks? en oro. N?r jag j?mf?rde mina original 110-tal till uppdateringsbilderna Nike Air Max 2016 Femme ser det ut att vara exakt samma sko med en kosmetisk uppdatering till ?verdelen (specifikationerna ?r desamma - 7,7 oz, 18 mm h?jdh?jd, 14 mm framfoot h?jd). Jag kan inte urskilja n?gra strukturella skillnader fr?n bilderna, men rakning av sidof?tterna med 1mm skulle sannolikt Nike Air Vapormax Mens inte m?rkas i bilderna. H?ll en titt p? dig sj?lv p? j?mf?relsefotona nedan - om du har insikt om andra strukturella uppdateringar I den nya MT110, var v?nlig och l?mna en kommentar! F?r n?gra veckor sedan var min fru och jag i v?r lokala matkonsol och hon v?nde mig och pekade p? en kvinna framf?r oss i k?. I en l?g r?st viskade hon "Vad ?r de skor som hon har p? sig?" Nu m?ste du veta att vi i v?rt ?ktenskap ?r skoplickan och min samling av skor dv?rgar hennes. Som s?dan ?r en fr?ga som denna ovanlig fr?n henne och jag blev f?rv?nad. Jag kunde omedelbart Nike Dunk SB Low Donne identifiera skor som Altra Intuition 1.5 (kvinnans motsvarighet till Instinct 1.5), och hennes svar var n?got i linje med "Jag gillar verkligen dem, kan du f? mig ett par?" Jag beh?ver inte fr?ga mig tv? g?nger f?r att k?pa ett par skor. Efter att ha tagit emot skor och avslutade Nike Air Max Penny Mens sin f?rsta lopp gick hon i d?rren och sa "Jag tror jag" Jag ?r f?r?lskad. "Med tanke p? att de flesta andra skor som jag har k?pt henne har skadat henne p? n?got s?tt (inte bra f?r min trov?rdighet i ?gonen ...), det h?r ?r h?gt ber?m! Varf?r b?rja en recension med den h?r historien? Tja, fr?mst f?r att den visar den prim?ra skillnaden mellan den ursprungliga Altra Instinct / Intuition och deras version 1.5 sequels. Den ursprungliga intuitionen skulle aldrig f?ngat min hustru och jag k?nde mig likaledes med den ursprungliga instinkten. Funktionellt var Nike Air Max 270 Donne instinkten en mycket solid sko, men det saknades i estetiska avdelningen. Jag talade faktiskt med Brian Beckstead (en av grundarna av Altra) om detta p? Ragnar Florida Keys f?rra ?ret. Han ber?ttade i princip att den ursprungliga instinkten var designad av honom och hans medstifter, www.lavolailles.fr men n?r f?retaget fick lite ekonomiskt st?d kunde de anst?lla professionella designers f?r att g?ra en snyggare sko. Uppdrag slutf?rt.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: skoplickan och min

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 2:06

donguyen23

Được cám ơn: 0 lần

Re: skoplickan och min

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 6:07

donguyen23