liten anledning att

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

liten anledning att

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 7 29/12/18 14:38

Jag visste att om jag kunde h?lla min genomsnittliga takt under 6: 00 / mil skulle jag ha min PR, och jag k?rde klockan 6: 0-6: 01 / mil med mil 2,5. Tanken p? ett nytt personligt b?sta motiverade Nike Air Max 98 Femme mig, och jag lyckades dra av en snabb sista halv mil med en stark finish, trots en annan massa sn?va varv. N?r jag kom in i den Adidas Superstar Hombre sista tionde av en mil min genomsnittliga takt var 5:57 p? min Garmin, men n?rmar sig m?llinjen s?g jag klockan tippar snabbt mot 18:51 markeringen. Jag korsade klockan 18:53, lite f?rvirrad ?ver hur jag inte tj?nade ett personligt b?sta. Kollar ur klockan m?tt kursen p? 3,17 Nike Air Max 95 Damen miles, s? ?ven om jag k?rde en genomsnittlig takt p? 5:57, slutar jag springa l?ngre ?n 5,0 miles. Jag tror inte att kursen var l?ng, och jag tror inte att min Garmin var avst?ngd (det ?r aldrig s? mycket f?r en 5K), men jag tror att jag helt enkelt inte klippt alla varv n?ra nog, och det fanns en hel del av dem. Trots detta lyckades jag klara av en nionde plats p? ca 250 l?pare och andra i ?ldersgruppen 30-39 - mycket n?jd med resultatet www.anbilazio.it givet var 6-7 m?nader sedan! Om inget annat gav t?vlingen mig sj?lvf?rtroende att jag har min fart tillbaka och att jag har Adidas Arkyn Damen ett starkt skott p? att krossa den l?ngvariga PR i ?r. Ge mig en t?vling med f?rre sv?nger p? en cool dag, och den 18:51 g?r ner! ?h, och jag vann en soppsk?l och ett paket med ramen nudlar till min andra plats AG-finish och ett presentkort p? $ 10 f?r en lokal taco gemensamt Adidas ZX 750 Femme i tomten - alldeles en bra kv?ll! Upphetsad att vara tillbaka p? t?vlingsplatsen! Jag har ofta t?nkt p? mig sj?lv "om jag ?ppnade en skoaff?r, vilka skor skulle jag definitivt vilja ha p? min v?gg?" Det ?r en intressant fr?ga att t?nka p? f?r en skogeek som jag! Mitt personliga tillv?gag?ngss?tt skulle vara att tillhandah?lla ett spektrum av skoalternativ och ja, eventuellt ?ven n?gra traditionella modeller (?ven om jag inte brukar springa i dem sj?lv, g?r det gott om massor av m?nniskor utan problem och har f?rmodligen liten anledning att ?ndra) .A n?gra ?r Nike Air VaporMax Femme tillbaka sammanst?llde jag en guide till minimalistiska l?parskor d?r jag erbj?d mina b?sta val i en rad kategorier. Med tanke p? l?ngden p? det inl?gget och eftersom jag ofta ?r fr?gad vilka skor jag rekommenderar, tyckte jag att det skulle vara till hj?lp att tillhandah?lla en mer str?mlinjeformad upps?ttning shoerecommendations, vilket ?r vad du hittar h?r. I min hypotetiska skoaff?r nedan skulle vara de som jag mest skulle vilja se p? v?ggen. De ?r alla skor som jag har k?rt i, s? jag har personlig erfarenhet av var och en av dem - som s?dan representerar den h?r kollektionen mina b?sta skor tillg?ngliga just nu. Jag har l?mnat l?nkar till mina recensioner av varje sko ( om de ?r f?rdiga), samt l?nkar till att k?pa skor p? utvalda reklampartners (skydda dessa webbplatser via dessa l?nkar hj?lper till att st?dja Runblogger och h?ller Adidas Ultra Boost Femme recensionerna. Jag k?per ungef?r h?lften av mina ?versynskor sj?lv i dag, s? ditt st?d ?r mycket uppskattad!). Alla mina stackh?jddata kommer fr?n Running Warehouse, och genom att klicka p? skopoden kommer du till informationssidan f?r den skon p? Running Warehouse hemsidan. Skorna grupperas av breda kategorier som sp?nner ?ver det minimalistiska till mer traditionella k?rspektrumet - de Inkludera barfota-stilskor, nollfallstoppade skor och m?ttliga till milda ?verg?ngsskor (b?de v?g- och stigskor). Om jag var tvungen att kasta min samling, skulle jag f?rmodligen beh?lla minst en fr?n varje gruppering - jag ?r en fan av en skoprotation.
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: liten anledning att

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 4 09/01/19 1:54

donguyen23

Được cám ơn: 0 lần

Re: liten anledning att

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 7 16/02/19 16:33

donguyen23