et godt design er at

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

et godt design er at

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 2 26/11/18 11:00

Jeg har lige modtaget en kvidre besked fra min ven Brad, der advarer mig til et nyt indl?g p? Nike Air Max 95 Womens Brooks Running Blog. Posten Nike Air Max 95 Homme bryder nyheden om, at Brooks har besluttet at spare starten! Hvis du ikke er opm?rksom p? den seneste begivenhedsk?de med hensyn til lanceringen, besluttede Brooks tidligere i ?r at de skulle afbryde den popul?re lette tr?ningssko. Dette var tilsyneladende ikke en Nike Air Max Thea Hombre marketingstunt, da jeg havde h?rt nyhederne fra flere kilder, herunder en l?bende specialbutik ejer og en l?ber, der havde direkte samtaler med Brooks kundeservice (se ogs? denne tr?d i Runner's World forum). Hvorfor lave en stor h?ndtere ud af dette? N? er lanceringen en gammel favorit af mig selvom jeg ikke l?ngere l?ber i det, og jeg kunne godt lide det, fordi det var simpelt, forholdsvis billigt og meget funktionelt. Det var en sko fjernet af "teknologi", og den var popul?r blandt dedikerede l?bere (sidstn?vnte kunne have v?ret dens undergang, ikke nok k?b af ikke-l?bere). Jeg er ikke den eneste, der f?lte sig s?dan - l?s f?lgende fra Rogue Running specialbutik ejer John Schrup i sin typiske oprigtige stil (hans startende d?dsdom er fantastisk!):
"Der er Nike Air Max 90 Femme ikke noget p? skov?ggen, som endda kommer t?t p? glatheden af ??lanceringen. Ikke noget. Jeg mener, ingen techy # $% #, bare Nike Air Max 2017 Womenssm?r glat EVA og gummi ... du kan g?re noget i den sko. Jeg fors?ger at t?nke p? et design, der er bedre afbalanceret og mere funktionelt. Men det kan jeg ikke. Det virker for n?sten alle, der s?tter det p?. Det er str?lende, virkelig. Den fyr der designede det er et rigtigt www.neonray.co.uk talent, den fyr. Jeg mener jo, at ét m?rke af et godt design er at g?re noget s? imponerende ud af s? f? materialer. Bare str?lende. Der var en Balenciaga Triple S Mens tid, hvor vi gr?d, at vi kunne ?bne en butik, der kun s?lger. Vi forstod det str?lende, enkle design, funktionaliteten, appelbredden. Det er uden tvivl den bedste sko i ?rtier. ?h, mand, vi elsker, at # $ @ #. (Fuld offentligg?relse: Det er lidt bl?dt for min smag, og forskellen er lidt meget, men jeg s?tter pris p? den glatte overgang og ved hvad der virker for andre.) Jeg mener, at Launch er en persons daglige tr?ner, en persons maratonracer , og s? alt mellem.Adidas Superstar Hombre Jeg har brugt ordet "str?lende" for meget allerede, men det er ikke hyperbolt. Det er enkelt i design, simpelthen str?lende. "" Det er ingen hemmelighed, at Brooks Launch er Adidas ZX Flux Womens min favorit tr?ner. Det er en super simpel sko, ingen nonsens, ingen klokker og fl?jter ... intet andet end funktion. Min ven Andrew anbefalede det for mig for et stykke tid siden, og i f?rste Nike Air Presto Mens omgang modstod jeg og k?bte Ghost i stedet fordi en anden af ??mine venner fortalte mig, at det var for bl?dt (og det blev ret bl?dt), jeg lyttede til sidst til ham og inds?, hvor ret han var. Lanceringen er en tr?ner gjort rigtigt. Det fulgte kl?ften for mig, da Nike ?ndrede mellems?len af ??min elskede Pegasus fra Phylon til Cushlon, og m?ske har endda form?rket Pinnene som en sko, der bare "virker." Og mand vil jeg savne det, n?r den er v?k. "
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Re: et godt design er at

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Thứ 3 27/11/18 13:35

donguyen23

Được cám ơn: 0 lần

Re: et godt design er at

Gửi bàigửi bởi donguyen23 » Chủ nhật 02/12/18 2:49

donguyen23