Begin dit jaar kondigde Huami een serie van 10 GPS-sporthorloges aan voor productie. De producten waarvan de realiteit tot nu toe het daglicht heeft gezien, omvatten de hierboven besproken Amazfit Verge 2, Amazfit Nike Air Max 2017 Damen Cor 2, en nu de Amazfit Bip 2. Door afzonderlijke wegen te gaan met Xiaomi is Huami zijn potentieel voor enorm succes blijven verbeteren, vooral omdat de focus alleen op sporthorloges Adidas Zx 750 Mujer ligt.
Amazfit Bip 2 is de opvolger van de originele Amazfit Bip. En als de foto's die momenteel beschikbaar zijn in de enkele Chinese e-commerce winkels die het product al vermelden iets te bieden hebben, dan is er een heel vaag verschil tussen de twee producten.
Bip 2 heeft hetzelfde ontwerp als een vierkante wijzerplaat als zijn voorganger, met de behuizing van plastic (polycarbonaat) materiaal dat misschien goedkoop maar decoratief aanvoelt voor uw pols. Het apparaat heeft een touchscreen met een dikte van 1,2 inch en reageert supersnel. Aan de rechterkant bevindt zich een enkele aan / uit-knop die wordt gebruikt om deze in / uit te schakelen en het scherm uit de slaapstand haalt.
Het heeft een resolutie van 176 × 176 pixels en het scherm wordt beschermd door Corning Gorilla Glass 3. Het vermelden waard is ook dat deze functies tot nu toe allemaal aanwezig waren in Nike Air Max 90 Womens Amazfit Bip, maar dit is niet het juiste moment om een ??volledig oordeel te vellen over het merk nieuw product. Het enige duidelijke verschil tot nu toe is te zien in de kleuren. Bip 2 is verkrijgbaar in de kleuren Beige, Zwart en Blauw.
Het Amazfit Bip 2 horloge heeft een siliconen polsband die 20 mm breed is en aan één zijde 11 cm lang is. De andere kant van de lengte is 8,5 cm. Wanneer het om de pols wordt verzameld, past het vrijwel elke maat, omdat er veel oogjes zijn om uit te kiezen.
Ik zou deze schoenen waarschijnlijk vermijden. Waarom? Als de boog hoog, stijf en uitgesproken aanvoelt, is dit waarschijnlijk niet de schoen voor jou. Of wie dan ook! Je voet moet de grond kunnen voelen en vrij kunnen functioneren zonder dat een schoen de manier waarop je loopt "verandert". Meer dan waarschijnlijk is wat er zou gebeuren, de schoen zal de manier waarop je loopt en staat veranderen en uiteindelijk pijn veroorzaken. Niet de Adidas Superstar Hombre schoen, maar je spieren werken harder als reactie op hoe je staat of loopt.
Welke schoen moet je kiezen? Dat is moeilijk voor mij om te beantwoorden. Wat ik kan zeggen is dat de overgrote meerderheid van mensen allemaal dezelfde soort schoenen kan dragen. Het oude paradigma van het passen van schoenen als reactie op het boogtype is precies dat - oud en verouderd. Zoek een schoen die zacht en flexibel is en je voet ruimte laat geven om te functioneren zoals bedoeld.
Ik heb de neiging om veel verschillende schoenen te dragen om te werken, gezien mijn betrokkenheid bij de schoenenindustrie. Voor kleding neig ik naar de Vivobarefoot Lissabon-schoenen. Ik heb ze hier beoordeeld. Hou van hen. Plat en flexibel en toch met enige stijl.
Ik ben op zoek naar een minimalistische hardloopschoen zonder val die ik naar kantoor kan dragen. Ik vond de Merrell trailhandschoen 3 die lijkt te passen, behalve wat ik als een minpunt vind. Het heeft een zeer hoge stijve boog die erg uitgesproken is. Ik heb een lage boog en heb gewerkt om mijn voeten te Nike Air Max 90 Heren versterken. Hoewel ik niet veel opties kan vinden voor minimalistische kantoorkleding, moet ik deze schoenen dan vermijden?
Ik zou deze schoenen waarschijnlijk vermijden. Waarom? Als de boog hoog, stijf en uitgesproken aanvoelt, is dit waarschijnlijk niet de schoen voor jou. Of wie dan ook! Je voet moet de grond kunnen voelen en vrij kunnen functioneren zonder dat een schoen de manier waarop je loopt "verandert". Meer dan waarschijnlijk is wat er zou gebeuren, de schoen zal de manier waarop je loopt en staat veranderen en uiteindelijk pijn veroorzaken. Niet de schoen, maar je spieren werken harder als reactie op hoe je staat of loopt.
Welke schoen moet je kiezen? Dat is moeilijk voor mij om te beantwoorden. Wat ik kan zeggen is dat de overgrote meerderheid van mensen allemaal dezelfde soort schoenen kan dragen. Het oude paradigma van het passen van schoenen als reactie op het boogtype is precies dat - oud en verouderd. Zoek een schoen die zacht en flexibel is en je voet ruimte laat geven om te functioneren zoals bedoeld.
Ik heb de neiging om veel verschillende schoenen te dragen om te werken, gezien mijn betrokkenheid bij de schoenenindustrie. Voor kleding neig ik naar de Vivobarefoot Lissabon-schoenen. Ik heb ze hier beoordeeld. Hou van hen. Plat en flexibel en toch met enige stijl.