nog niet klaar om te profiteren.

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

nog niet klaar om te profiteren.

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 5 29/08/19 13:35

New Balance zegt dat de sleutel tot de NB Minimus-collectie een nieuw anatomisch correct laatst is ontworpen met aanzienlijk minder val van hiel tot voorvoet (4 mm in alle stijlen vergeleken met 12,5 mm in traditionele sportschoenen)Nike Internationalist Mujer . Deze geleidelijke val plaatst de voet in een meer neutrale houding en bevordert een meer natuurlijke pas door de drager van zijn hiel te bewegen en een mid-voet landing aan te moedigen. Elke schoen maakt gebruik van stretchmaterialen en minimale constructies die het gewicht verminderen. Elke NB Minimus-stijl in herenmaat 9,5 weegt minder dan 8,5 oz. New Balance www.philshotton.co.uk zegt dat onderzoek uitgevoerd door zijn sportonderzoekslaboratorium aantoont dat de neiging tot middenvoet- of voorvoetaanval is gecorreleerd aan de middenzooldikte en dat minder demping een middenvoetaanval aanmoedigt. Als gevolg hiervan werd elke NB Minimus-schoen ontworpen met lagere zooleenheidhoogten. Door de verminderde middenzool en dikte van de buitenzool kan de voet ook gemakkelijker op en neer buigen. Dit komt goed overeen met mijn persoonlijke ervaring - ik Adidas Gazelle Mujer loop in verschillende 4 mm-dropschoenen en ik merk dat ik in de Nike Free 3.0 iets meer stak, met zijn dikkere hielkussen, dan ik in de Brooks Mach 11 of 12, die minder opgevuld zijn en een lagere hiel hebben ondanks ongeveer dezelfde val als de Free 3.0. Ik kijk ernaar uit om de Minimus uit te proberen om te Nike Air Huarache Dames zien hoe het presteert. Nou, de 100 begon als deze schoen die Nike Air Max 90 Femme we specifiek voor Tony en Kyle wilden maken en echt op racen wilden richten. Zoals zo vaak gebeurt, was het in de bredere markt bijna te vroeg voor ons om met zoiets extreems te komen. Als ontwerper was het teleurstellend, omdat de feedback die we kregen van Tony en Kyle heel specifiek was - dingen zoals de druppel in de vorige. Maar dit waren dingen waar het bredere consumentenbestand niet echt klaar voor was. Het bovenstaande citaat spreekt boekdelen over waarom de grote schoenenbedrijven terughoudend lijken om in de voetsporen te treden van Vibram, Terra Plana, GoLite en een paar anderen en echte nul produceren laat hardloopschoenen vallen - het lijkt erop dat ze zich waarschijnlijk zorgen maken dat mensen niet klaar zijn om in dit soort schoenen te rennen. Met de Nike Air VaporMax Damen juiste begeleiding en opleiding zie ik het persoonlijk niet als een Adidas Superstar Dam probleem, maar nogmaals, ik werk niet voor een schoenenbedrijf. Toen had je ineens Born to Run [Christopher McDougall's best verkochte boek over langeafstandslopen], die deze hele nieuwe energie cre?erde rond dit idee dat het niet de bedoeling was om op wiggen te rennen. Dat is wat we eerder van Tony en Kyle hadden gehoord, maar waren nog niet klaar om te profiteren. Dus veel van wat we hadden besproken met Tony en Kyle en de oorsprong van de 100 - de 100 zelf voldeed niet echt aan al die idee?n, maar toen we ons konden bevrijden en NB Minimus konden doen, veel van de zaden waren geplant met de 100. Jonathan en ik geloven allebei dat je het je niet kunt veroorloven om er heel anders uit te zien en te rennen dan de toplopers. Natuurlijk kun je wijzen op geweldige Adidas Superstar Femme hardlopers die qua vorm een ??afwijking lijken te zijn. Maar ik geloof Adidas Eqt Support Adv Damendat de beste hardlopers met de langste carrière degenen zijn die de beste vorm hebben. Er moet een beste manier van hardlopen zijn. Het moet als een natuurkundewet zijn. En als je daar te veel van afwijkt - zoals ik in mijn carrière deed - kan het een grote handicap zijn. Dathan kan geen hielspits zijn en verwachten zo goed te rennen als de beste voorvoetlopers. (mijn nadruk) Je kunt een tijdje effici?nt zijn met een slechte vorm - misschien met een lage shuffle-pas - maar uiteindelijk is dat niet goed voor je lichaam. Het gaat strakheid en spieronevenwichtigheden en structurele problemen veroorzaken. Dan krijg je blessures en als je niet oppast - als je niet voor de spier- en structurele problemen zorgt - kunnen de blessures je in een neerwaartse spiraal brengen. Op Nike Air Force 1 Dames basis van dit alles lijkt het erop dat Salazar een voorstander is van de middenvoetaanval en een biomechanisch gebaseerde benadering van de juiste loopvorm. Ik vraag me af wat zijn gedachten zijn over schoenen als het hierop betrekking heeft?
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến14 khách