aar had gemaakt om naar bed te gaan

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

aar had gemaakt om naar bed te gaan

Gửi bàigửi bởi Labi1995 » Thứ 6 20/09/19 10:05

Ik heb zojuist een reviewpaar van Vibram Fivefingers Bikila per post ontvangen met dank aan Vibram en Pursuit Brand Equity Group (bedankt Nike Air VaporMax Dam Adam!). Als je niet bekend bent met de VFF Bikila, is het een nieuwe schoen van Vibram die speciaal is ontworpen voor hardlopers. Ik loop al bijna een jaar in Vibram Fivefingers KSO's en heb uitgebreid geschreven over mijn ervaring hier op Runblogger (als je ge?nteresseerd bent, hier begint mijn reeks VFF-berichten). De Fivefingers zijn de meest minimalistische schoen die ik regelmatig tegenkom en ik heb reikhalzend uit naar de gelegenheid om een ??paar Bikilas mee te nemen voor een spin. Ik had al een 5 miler gedaan vóór de komst van de UPS-man met de onverwachte levering vanmiddag. Onnodig te zeggen, toen ik het pakket opende Nike Air VaporMax Mens en zag wat erin zat, wist ik dat ik niet tot morgen zou kunnen wachten om erin te rennen - het zou een dubbele dag worden!
Ik begon door ze gewoon thuis uit te proberen. Mijn eerste gedachte was dat ze www.braderiekwadijk.nl heel knus en bijna te strak aanvoelden in vergelijking met die van mijn KSO. Ik had een maat 41 aangevraagd, een maat kleiner dan mijn KSO's, vooral omdat ik het gevoel heb dat er iets te veel speelruimte is in mijn KSO-tenen. De grote en kleine tenen op mijn linkervoet voelden alsof ze een beetje waren gekrast in de teenzakken van de Bikila, maar niet tot het punt waarop ze werden gedwongen om te buigen. Het leek meer alsof ze de teenzakken volledig vulden en in contact waren met het rubber aan de punt (ik raadpleegde de Vibram-fitpagina en was gerustgesteld dat mijn tenen de uiteinden van de zakken hadden "grazen"). Ik was Nike Air Huarache Dames/a> bang dat dit zou kunnen leiden tot enkele wrijvingsblaren tijdens het hardlopen, maar deze angst bleek niet gerechtvaardigd, althans in mijn eerste korte uitstapje. De bikila's zijn veel vormvoller dan de Nike Air Max 95 Dames KSO's en ze voelen echt een beetje als een tweede huid die je voet bedekt. Een ander verschil met de KSO is dat de Bikila een uitgesproken teenveer heeft, wat het omhoogdraaien van de tenen is die je kunt zien als je vanaf de zijkant naar de schoen kijkt. De teenveer komt veel voor bij hardloopschoenen, en hoewel sommige mensen het niet leuk vinden in een minimalistische schoen, heb ik er nooit echt last van. Ten slotte is de binnenkant van de Bikila erg zacht en uiterst comfortabel - deze zijn absoluut bedoeld om zonder sokken te worden ingelopen (zie afbeelding hieronder). Mijn contactpersoon bij PBEG vertelde mij dat Vibram de Nike Air Max 90 Herr Bikila strikt als een hardloper op de markt brengt schoen, en niet te verwachten dat het voelt als een hele dag rondloopschoen zoals de KSO - deze beschrijving is zeer nauwkeurig. Als ik van plan ben Nike Air Max 2017 Femme om een ??paar VFF's te dragen, kies ik voor mijn KSO's. Als u op zoek bent naar een paar Fivefingers om te gebruiken als een allround loop- en hardloopschoen, is de KSO misschien een betere keuze. Als je echter wilt dat een paar Fivefingers strikt gebruikt voor het rennen en werken aan vorm, is de Bikila misschien de beste keuze (ik zal het oordeel voorlopig onthouden tot ik meer kilometers in de Bikila heb gemaakt). Nadat ik de kinderen klaar had gemaakt om naar bed te gaan, pakte ik Jack en ging op weg voor een snelle run van 2 mijl alleen maar om een ??idee te krijgen hoe ze zich op de weg zouden voelen. Ik realiseerde me Nike Air Max Classic BW onmiddellijk dat de behaaglijkheid die ik aanvankelijk hoewel negatief zou kunnen zijn, eigenlijk een positieve op de vlucht was. Omdat de Bikila zoveel meer vormsluitend is dan mijn KSO's, was er bijna geen Nike Air Max 90 Womens wrijving of wrijving ergens tussen de schoen en mijn voet (ik krijg blaren van de hiel als ik sokloos in mijn KSO's loop, wat een van de redenen is Ik koos ervoor om naar beneden te gaan in de Bikila). Het voelt bijna alsof de Bikila aan je voet is gevormd, en naarmate het nat werd van het zweet, leek het bovenmateriaal een beetje zachter te worden en nam het comfort nog meer toe. Terwijl ik in de Bikila aan het rennen was, landde ik duidelijk op de voorste helft van mijn voet, en de schoenen maken een koel tikkend geluid bij contact met de grond. Ik heb sommige mensen hun teleurstelling horen uiten met extra demping in de Bikila,Nike Air VaporMax Mujer maar om eerlijk te zijn voelde het niet heel anders dan ik - misschien een beetje rigide. Het is moeilijk om veel te zeggen na slechts twee mijl, maar als eerste indrukken enige indicatie zijn, denk www.tobiasstiftung.deik dat ik het leuk vind om in deze schoen te rennen. Blijf kijken!
Labi1995

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến5 khách