trainieren musste

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

trainieren musste

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 22/10/19 12:50

Ik ben misschien niet de beste in één fitness achtervolging zoals hardlopen of zwemmen, maar ik kan wel de beste zijn in mezelf zijn. Niemand kan mijn leven beter leven. Als er iets positiefs kan worden gezegd over het zien van moeder met kanker, Nike Roshe Run Femme is het voor mij haar inspiratie om gepassioneerd gezondheid na te streven, om de beste keuzes te maken die ik kan maken om het beste gezondheidsvoorbeeld voor anderen te zijn.

Ik heb mijn streven om allerlei fitnessactiviteiten te doen teruggewonnen, maar dit keer met een nieuw perspectief. Nike Air Vapormax Damen Ik ben niet op zoek naar een plaats en ik ben niet op zoek naar een voltooiingsmedaille. Ik ben tevreden met mezelf te pushen om de beste versie van mezelf te zijn die ik kan zijn. Op mijn beurt cre?er ik een gelukkige en gezonde ik. Ik probeer niet langer indruk te maken op anderen, maar maak indruk op mezelf met het bereiken van nieuwe niveaus waarvan ik nooit had gedacht dat ik die kon bereiken. Ik vier rustig mijn kleine overwinningen. Mijn drive en focus liggen op het maken van de beste keuzes die ik vandaag kan maken om de weg vrij te maken voor mijn beste dagen voor de boeg. En ik wil anderen inspireren om ook hun eigen individuele beste leven na te streven.

Deze week rust ik, omdat conventionele hardloopwijsheid zegt dat je voor elke mijl die je in een race rent een dag vrij moet nemen van je training, en het is moeilijker Nike Air Max Thea Womens dan je denkt. Nu, ik weet dat het klinkt alsof rusten het onderdeel van de training zou zijn dat het meest geschikt is voor een zelfbenoemde ‘Lazy Girl’, maar dat is het niet, en hier is waarom ...

Luiheid, althans voor mij, is een vorm van rebellie en opstandigheid, mogelijk omdat mijn eigen luie, ambivalentie ten opzichte van lichaamsbeweging werd gevormd in de PE-lessen op de middelbare school. Ik haatte gedwongen oefening en geloof nog steeds dat er niets goeds van kan komen.

Door ervoor te kiezen niet deel te nemen en manieren te bedenken om te worden vrijgesteld van lichaamsbeweging, rebelleerde ik tegen het systeem, tegen sociale normen en tegen zweet! Gedwongen inactiviteit is dus net zo slecht als gedwongen activiteit en mijn inactiviteit deze week geeft me niets van opstandigheid dat een vervalst briefje van mijn moeder me gaf toen ik op de bank zat te kijken naar mijn klasgenoten die de pieptest deden.

Ten tweede smaakt het verboden fruit altijd zoeter. Waarom smaken chocolaatjes en cakes zo goed? Anders dan de hoeveelheid suiker en verzadigd vet die ze bevatten? Omdat ze ‘stout’ zijn. Waarom is het geweldig om de hele dag in bed te loungen als we hebben gek gemaakt, maar ik voel me gedwongen iets nuttigs te doen met een vakantie van een dag? Het schaatsen van een dag trainen (hoewel besmet door de schuldgevoelens dat ik zou moeten oefenen) is toegeeflijk en ondeugend, terwijl 'rusttijden' minder bevredigend zijn.

Hoewel je zou verwachten dat topsporters het nieuwste onderzoek gebruiken om hen te helpen harder, langer, sneller te trainen en meer te winnen, was het verrassend voor mij dat veel van deze wetenschap ook tot amateur-niveaus filtert. En ik kan niet zeggen dat ik immuun ben geweest voor het uitproberen van een beetje advies.

Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat koffie drinken binnen een half uur na de laatste oefening Nike Air Max Tavas Womens (en ondersteund door een klein onderzoek aan een Amerikaanse universiteit) om spierpijn de volgende dag te verminderen. Blijkbaar is het de cafe?ne erin. Van ijsbaden (zoals begunstigd door Paula Radcliffe) wordt gezegd dat ze hetzelfde resultaat hebben. Ik heb de koffie geprobeerd en ik kan niet zeggen dat ik veel verschil heb gemerkt, maar ik denk dat ik de ijsbaden aan de professionals overlaat.

Wat het meest verrassend is, is de hoeveelheid onenigheid die er is over sommige onderwerpen, zoals wanneer het beste is om te stretchen - voor of na het sporten, of beide? Wat is de veiligste en meest effici?nte hardloopvorm? Eerst met de hiel landen of platvoetig landen - of zelfs op je tenen rennen?

Ik strek na (hoewel ik nog steeds pijn heb) en strek niet eerder uit (voornamelijk uit luiheid), en ik denk dat ik met mijn voet plat www.angeloazzollini.it land. Wat dit voor mij betekent - de wereld van hardlopen is onbeslist, maar wat ik wel weet is dat geen enkele hoeveelheid stretchen, veranderingen in mijn hardloopstijl of ijsbaden zal leiden tot het aantrekken van mijn trainers en het rennen van de voordeur en het aanbrengen de kilometers eenvoudiger.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot], hoalan001, tieuliphidao3 khách