sind anstrengendere

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

sind anstrengendere

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 3 19/11/19 13:44

Als je racetijdvereffening analyseert, worden vrouwen echter steeds competitiever naarmate de afstanden toenemen. Het is niet ongewoon in een ultramarathon voor een vrouw of twee om in de voorhoede te zitten. Mannen die 'chicked' worden, zijn eigenlijk heel gewoon.

Meer opvallend dan onze verschillen zijn Nike Air Max Motion Damen natuurlijk onze overeenkomsten. In principe een gedeelde passie om de ene voet sneller voor de andere te zetten. Laten we onze overeenkomsten blijven vieren in plaats van ons te concentreren op onze Nike Air Max 270 Uomo verschillen.

Enkele laatste gedachten over crosstraining draaien om het opnemen van andere sporten in je algehele conditieprogramma. Als deze sporten iets bevatten dat je leuk vindt, is de kans groter dat je ze regelmatig doet.

Voordat Dean Disneyland op 28 februari verliet, vroeg ik onze stagiaires bij CTS om wat onderzoek te verzamelen over hoeveel extra energie het kost om tegen verschillende snelheden in te rennen. Ik liet ze ook uitzoeken hoeveel energie je bespaart door met de wind mee te rennen. Een van de redenen waarom mensen een west-naar-oost-route kiezen wanneer ze een door mensen aangedreven langlaufreis maken, is omdat je Nike Air Max Command Mens tegenwind krijgt tijdens je reis naar het oosten. En dus stopten onze betrouwbare stagiaires met onderzoek en spreadsheets om te zien hoeveel extra kommen gemischtes er nodig zouden zijn als onze normaal Nike Air Zoom Pegasus 34 Damen gunstige rugwinden ons zouden tegenkomen.

Op twee van de laatste drie dagen heeft Dean gelopen met een uiterst gunstige rugwind. Die dagen gingen voorbij met weinig drama en Dean logde 40 mijl voordat we het allemaal wisten. De laatste dag met tegenwind was duidelijk anders. Hoewel Dean de 40 mijl in ongeveer dezelfde tijd rende, was de dag zelf veel meer ... stressvol.

De meeste mensen denken na over de energiezuigende en temperende effecten van tegenwind. Maar de strijd waarmee we werden geconfronteerd, was emotioneel. In zo'n reis zijn je emoties voortdurend op scherp. Een volle negen uur tegenwind tegenkomen is het perfecte ding Adidas Zx 750 Homme om al die emoties over een klif te sturen en uit de hand te lopen. En dat is precies wat er gebeurde.

Gedurende 40 mijl zou Dean tegen me schreeuwen. En dan zou ik tegen hem schreeuwen. En dan Nike Blazer Low Damen zouden we onderling ruzie maken in de bemanning. De hele dag, rond en rond ging het. En wat waren we aan het schreeuwen, gillen en ruzi?n? Ik kan het me echt niet herinneren.

Maar achteraf wisten we allemaal dat het heen en weer schreeuwen dwaas was. Die dag laten we Moeder Natuur het beste uit onze emoties halen. Ik maak me echter geen zorgen - iets zegt me dat we tijd hebben om onszelf te verlossen.

Rotsklimmen - Geweldig voor het bouwen van kracht en flexibiliteit. Probeer een klimhal voor een meer gecontroleerde omgeving.

Mountainbiken - Wielrennen werkt ook, maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de paden.

Yoga - zowel Bikram (hot yoga) als Power yoga zijn zwaardere vormen en bieden een goede combinatie van zowel krachtopbouw als flexibiliteit.

ElliptiGO - Ik kan niet genoeg zeggen over de voordelen van dit apparaat. Wanneer Nike Air Force 1 Damen zeven kwalificatietoernooien voor de Olympische proeven in de marathon op één trainen (Josh Cox, Adam Goucher, Stephanie Rothstein, Susan Loker, Jaymee Marty, Jessica Minty en Karen Barlow) de bewijzen in de resultaten die deze atleten behalen.

Ik hoop dat dit wat stof tot nadenken biedt over aanvullende sporten om je hardlopen te helpen verbeteren, en hopelijk heb ik wat plezier in het proces. Als iemand van u buitensporten heeft die u heeft opgenomen in uw algehele fitnessregime, deel dit dan in het vak Reageren hieronder.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Google [Bot]0 khách