oder versierte

Nơi trao đổi, ký gửi, mua may bán đắt các loại vật phẩm trong Võ Lâm Thiên Hạ

oder versierte

Gửi bàigửi bởi Banning » Thứ 4 13/05/20 14:31

Over het algemeen ben ik geen fan van de chaos die gepaard gaat met grote evenementen + het maakt niet uit hoe goed ze georganiseerd zijn. Ik vind het leuk om op racedag op te rollen zonder te benadrukken over parkeren + er is iets kalmerends aan je bemanning die zonder een shuttle-rit bij de hulpposten aankomt. De Silverton Ultra staat op zijn derde jaar Adidas Zx 750 Womens + de lijst met deelnemers is nog steeds vrij klein, waardoor het een rustige race is op slechts een paar uur van mijn voordeur.

Race Locatie
Bij het kiezen van je racelocatie is het waarschijnlijk een groot deel van de logistiek, evenals je trainingsplan. Houd dat allemaal in gedachten, maar denk ook na over het feit dat je urenlang buiten zult zijn. Vind een race die landschap en terrein biedt waar je Nike Air Presto Hombre blij van wordt. Als je geen fan bent van warm, vochtig hardlopen, is dit misschien niet het beste idee om je aan te melden voor Cruel Jewel in Georgia. Iemand die op zoek is naar bergachtige uitzichten en ruig terrein, moet een race als Cascade Crest bekijken.

Persoonlijk verhaal: Er waren een paar races op tafel + ze waren allemaal in de bergen, omdat ik van ruig berglopen houd. Dus, hoe heb ik de Silverton Ultra gekozen? Nike Air Max 270 React Femme Het is in het San Juan-gebergte van de Colorado Rockies + die bergen zullen voor altijd een deel van mijn hart vasthouden. Ze zijn geweldig + ik weet dat ik er dol op zal zijn om te racen [misschien zelfs trainen ?!].

Racegeschiedenis + doel
Deze is subjectief + is misschien niet zo belangrijk voor iedereen, maar het is het vermelden waard. Sommige races hebben een lange geschiedenis, zoals westerse staten. Anderen Nike Air Max Sequent 2 Damen zijn nieuwe races die ons meenemen op nieuwe routes. Er is altijd iets dat een race-regisseur enthousiast maakt om een ??race te cre?ren, als je van het verhaal houdt, zoek het dan uit.

Alle races hebben ook een doel - vooral financieel gezien. Het is duidelijk dat de race-bestuurders het verdienen om geld te verdienen voor de enorme hoeveelheid moeite die ze steken in het cre?ren van veilige, vermakelijke + waardige races, niemand ontkent dat. Maar sommige races worden door grote bedrijven georganiseerd, waarbij uw racekosten de kosten van de race dekken en vervolgens winst voor het bedrijf worden. Nogmaals, er is niets inherent mis mee, maar het kan iets zijn dat u wilt overwegen voordat u zich aanmeldt voor een race.

Volkl slaat dit jaar wat SENSE in je met zijn V-Sense-lijn, inclusief de favorieten van TENNIS mag: de V-Sense 10 (295G) en V-Sense 10 (325G).

De 295G is een makkie om te hanteren en dodelijk nauwkeurig. Het voelt zich thuis in de handen van een vaste, slimme all-courter. Voor gevorderde junioren of slimme competitie-dierenartsen is dit racket zeker vuur.

De 325G is een can-do voor de gevorderde speler. Met veel massa om te hanteren en snelheid te geven, zorgde de gunstige balans ervoor dat het snel en zwierig aanvoelde tijdens de swing. Een tester noemde dit Nike Air Max Command Homme racket hun 'schermsabel' vanwege het vermogen om schade toe te brengen vanuit verschillende hoeken in combinatie met een dunne balk.

De Forte van Fitletic heeft alles wat je maar wilt in een armband voor je trainingen, of ze nu binnen of buiten zijn.

Met de dubbele oordoppoorten kun je je muziek aansluiten, zodat je vanaf je eerste stap in de zone kunt komen. Je ID en geld blijven veilig in het binnenvak en de dubbele ritsen geven je vanuit elke hoek gemakkelijk toegang.

Het is reflecterend en waterbestendig, heeft buitenzakken en VELCRO-sluiting, is bekleed met zacht geheugenschuim op het achterpaneel om ervoor te zorgen dat u het extra gewicht van uw smartphone niet voelt en het True Touch-navigatievenster is ultra responsief, waardoor snel interactie. Fitletic maakte gebruik van de beste high-tech stoffen die beschikbaar zijn Nike Air Max 2017 Womens om de Forte comfortabel op je arm te houden, zelfs wanneer je de grenzen opzoekt.
Banning

Đã cảm ơn: 0 lần
Được cám ơn: 0 lần

Quay về Mua - Bán - Trao Đỗi

Ai đang trực tuyến?

Đang xem chuyên mục này: Không có thành viên nào đang trực tuyến20 khách